شناسهٔ خبر: 159593 - سرویس مجلس
منبع: مهر

قاضی زاده: پیامد ورود غربگرایان به مجلس، ایجاد تردید و تفرقه در جامعه است

قاضی زاده هاشمی عضو هیات رئیسه مجلس گفت: نمایندگان منفعل در برابر غرب، در مواقع حساس و سرنوشت‌ساز در میان مردم ایجاد تردید و تفرقه می‌کنند تا تنور خود را برای ماندن در قدرت گرم کنند.

به گزارش «نماینده»، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مجلس ضعیف و خودباخته تأثیرات منفی بلندمدت بر کشور دارد، گفت: مصوبات مجلس شورای اسلامی تأثیرات بلندمدت و کوتاه مدت بر اداره کشور دارد. به عنوان مثال پیوستن به برجام یا تصویب معاهدات بین‌المللی مانند FATF و CFT تا ۳۰ سال کشور را درگیر می‌کند و عملا کشور زیر بار مصوباتی می‌رود که سال‌ها دچار خسارت خواهد شد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه انتخابات فن بدل مکر دشمنان است، گفت: دشمن با ایجاد شکاف میان حاکمیت و مردم تلاش دارد اهداف خود را پیش ببرد. هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، نشان دهنده این است که میزان خوش‌بینی مردم به نظام بیشتر است. کاهش مشارکت مردم در انتخابات، دشمنان را در دشمنی با نظام جمهوری اسلامی امیدوارتر می‌کند و موجب افزایش فشار آنان می‌شود.

وی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات دشمنان را وادار به عقب نشینی خواهد کرد و موجب پیروزی ملت ایران می‌شود. حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد دشمنان را وادار به عقب نشینی کرد، زیرا آنها متوجه میزان قدرت ایران در منطقه و جهان شدند.

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه افرادی که قدرت ایستادگی در برابر دشمنان را ندارند برای نمایندگی این ملت مناسب نیستند، گفت: این افراد دچار سستی شدید در برابر غرب و زیاده خواهی های آن بوده و قاطعیت در تصمیم گیری ها برای ایستادگی در برابر دشمنان ندارند. حضور این افراد در مجلس موجب انفعال قوه مقننه در برابر دشمنان خواهد شد و پیام واضحی را به آنها ارسال می‌کند.

وی افزود: این افراد با حضور در مجلس، در مواقع حساس و سرنوشت‌ساز در میان مردم ایجاد تردید و تفرقه می‌کنند تا تنور خود را برای ماندن در قدرت گرم کنند.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: این دسته از مدیران در مقابل دشمنان نرم‌خو و در مقابل مردم سختگیر هستند. وحدت‌شکن هستند و در جامعه برای ایستادگی در برابر غرب و دشمنان تردید ایجاد می‌کنند.