شناسهٔ خبر: 159509 - سرویس مجلس
منبع: فارس

حضور آگاهانه در انتخابات، تضمین‌کننده امنیت ایران است

محمدمهدی زاهدی در حاشیه بازدید از سایت «نماینده» نماینده کرمان در مجلس با بیان اینکه حضور آگاهانه مردم پای صندوق‌های رأی موجب تضمین امنیت کشور می‌شود، گفت: این اقدام سدی مقابل توطئه‌های دشمنان و استکبار است.

به گزارش «نماینده»،محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، درباره وظیفه مردم برای برگزاری انتخابی پرشور اظهار داشت:‌ دشمنان برای ایجاد جنگ فرسایشی داخلی در کشور ما برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی افزود:‌ یکی از معاندین نظام کمپینی برای عدم شرکت ملت ایران در انتخابات اسفندماه برنامه‌ریزی کرده است و این عامل خارجی به دنبال آن است که جنگ نرم و براندازی را به گونه دیگری در کشورمان اجرایی کند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن با نیت براندازی به دنبال آن است که با دلسرد کردن مردم  و عدم مشارکت  در انتخابات مشروعیت را نظام را زیر سؤال ببرد.

زاهدی تصریح کرد: اگر مشروعیت نظام زیر سؤال برود مشکلات متعددی در حوزه امنیتی گریبانگیر کشور خواهد شد و دشمن تلاش خواهد کرد تا با  رو در رو قراردادن مردم در مقابل هم و نیز در مقابل مسئولین کشور را به سمت نابودی و ناامنی سوق بدهند.

وی افزود: حضور جدی و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی موجب تضمین امنیت و اقتدار کشور شده و مشارکت مردم باعث انسجام ملی خواهد شد، لذا این اقدام سدی جدی مقابل توطئه‌های دشمنان و استکبار است.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم نسبت به عملکرد برخی مسئولین گلایه دارند اما آنها بحث نظام و انقلاب و حاکمیت را جدا از این موضوع می‌دانند.

زاهدی با بیان اینکه طبق فرمایش بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حفظ نظام از اوجب واجبات است، خاطرنشان کرد: اگر مجلس انقلابی و مقتدر تشکیل شود قطعاً می‌تواند قوه مجریه را برای رسیدگی به مطالبات اقتصادی و معیشتی و دیگر مسائل کشور هم به خط آورد.

وی تصریح کرد: اگر مجلس منفعلی داشته باشیم که در برابر مسائل انقلاب و نظام کاری نکند قطعاً در آینده هم مشکل خواهیم داشت.