شناسهٔ خبر: 159508 - سرویس مجلس
منبع: فارس

مقصران مشکلات اقتصادی عذرخواهی کنند تا مردم پای صندوق‌های رای بیایند

ضیاء الله اعزازی نماینده بناب در مجلس با بیان اینکه اقناع افکار عمومی درباره مسبب وضعیت اقتصادی فعلی می‌تواند مردم را پای صندوق رای بیاورد گفت: صداقت می‌طلبد که مسئولین اجرایی از مردم عذرخواهی کنند.

به گزارش «نماینده»،ضیاءالله اعزازی ملکی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ، درباره شاخص‌های نمایندگی مجلس اظهار داشت: وکیل ملت در مجلس شورای اسلامی باید پاکدست، انقلابی، خداترس، داشتن تخصص و کارآمد باشد که البته این مصادیق تنها بخشی از شاخص‌های نمایندگی مجلس است.

وی از مسئولین خواست با مردم صادق بوده و افکار عمومی را اقناع کنند چرا که دغدغه‌ها و مطالبات مردم زیاد بوده و بایستی با شفافیت لازم به سئولان و ابهامات مردم پاسخ داد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ ای کاش مسئولین ما بیشتر با مردم صحبت می‌کردند و موضوعات و مشکلات را بیان می‌کردند و اختلافات را کنار می‌گذاشتند تا با انسجام واقعی بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

اعزازی ملکی خاطرنشان کرد: برخی مسئولین که در بروز مشکلات فعلی مقصر هستند باید از مردم عذرخواهی کنند.

وی افزود: نامزدهای انتخابات مجلس نباید وعده‌هایی را به مردم بدهند که از حیطه وظایف نمایندگی خارج است. لذا مردم باید با بصیرت، شناخت و آگاهی لازم به نامزدهای خود رأی دهند تا زمینه تشکیل مجلسی مقتدر فراهم شود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از مردم خواست به نامزدهایی رأی دهند که برنامه مدون داشته و ساده‌زیست باشند. این در حالی است که متأسفانه برخی نمایندگان مجلس با سواستفاده از جایگاه خود به کانون‌های قدرت و ثروت نزدیک شده‌اند.

اعزازی ملکی اظهار داشت: بخشی از مطالبات مردم اشتغال و رفع بیکاری است که می‌تواند زمینه‌ساز افزایش تولید و گردش ثروت در کشور شود، لذا مجلس می‌تواند در این زمینه ریل‌گذاری لازم را برای دولت انجام دهد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ملت بزرگ ایران برای تشکیل مجلسی انقلابی و مقتدر و کارآمد ضمن بخشیدن اشتباهات مسئولان با شرکت پررنگ و گسترده در انتخابات 2 اسفند سیلی محکم دیگری را بر گوش دشمنان وارد کنند.