شناسهٔ خبر: 159453 - سرویس پارلمان شهری
منبع: مهر

جزئیات جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر

محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران جزئیات جلسه هم اندیشی صبح امروز را تشریح کرد.

به گزارش «نماینده»، محسن هاشمی در حاشیه برگزاری جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران برگزار شد و به مسائل داخلی شورا اشاره شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه چند مسئله از جمله رفتاری که بعضاً صدا و سیما با برخی از اعضای شورای شهر تهران انجام می‌دهد به طوری که در برخی از مواقع از آنها برای حضور در برنامه‌های صدا و سیما دعوت به عمل می‌آورد اما به محض اینکه اعضا در سازامن صدا و سیما حاضر می‌شوند به آنها اعلام می‌کنند که برنامه آنها لغو و حضور آنها آفیش نشده است.

هاشمی تصریح کرد: در ادامه جلسه امروز به مسئله حواشی پیش آمده در ارتباط با پروژه زیرگذر استاد معین پرداخته شد و در واقع اعضای شورای شهر تهران در این زمینه نظرات خود را مطرح کردند و عنوان شد که چرا قبل از افتتاح این پروژه اعضای شورایاری محله در این زمینه پیگیری‌های لازم را نکردند و در واقع نظرات اهالی منطقه را به شورا منتقل نکردند.

رئیس شورای شهر تهران همچنین به برکناری مفاخریان شهردار منطقه ۹ به دلیل عدم مدیریت حواشی پیش آمده در رابطه با پروژه زیرگذر استان معین اشاره کرد و گفت: با توجه به برکناری وی به دلیل این موارد اعضای شورای شهر تهران درخواست کردند که این موضوع در کمیسیون حقوقی شورای شهر تهران پیگیری شود.

هاشمی ادامه داد: در ادامه جلسه هم اندیش شورای شهر تهران همچنین به زمان بررسی لایحه بودجه ۹۹ شهرداری تهران اشاره شد و گفت: در همین زمینه و با توجه به زمانبندی انجام شده در کمیسیون‌های مربوطه قرار شد بررسی لایحه از اول اسفندماه در دستور کار شورا قرار گیرد.

وی تصریح کرد: نحوه حضور اعضای شورای شهر تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اینکه اعضا به صورت گروهی یا تک تک در این مراسم شرکت کنند نیز در جلسه هم‌اندیشی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

هاشمی در پایان گفت: در انتهای جلسه امروز نیز به انتخابات مجلس در دوم اسفندماه و همچنین لیست‌های حاضر در انتخابات پرداخته شد.