شناسهٔ خبر: 159433 - سرویس مجلس
منبع: فارس

جزئیات منابع شرکت‌های دولتی در لایحه بودجه سنواتی پایدار شود

صباغیان نماینده مهریز در مجلس گفت: باید تلاش کنیم ارقام ریز و جزئی اعتبارات هزینه‌ای و درآمدی شرکت‌های دولتی را به صورت پایدار در لوایح سنواتی منظور کنیم تا در سال‌های آتی مشکلات کمتری داشته باشیم.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا صباغیان نماینده مهریز در مجلس شورای اسلامی، درباره لایحه بودجه سال آتی که قرار است در دو هفته آینده در صحن علنی بررسی شود، گفت: این بودجه نسبت به لایحه بودجه سال گذشته از شفافیت بالاتری برخوردار است.

وی افزود: دولت شفافیت بیشتری را درباره بودجه شرکت‌های دولتی داشته و موارد مربوط به منابع و هزینه‌های این شرکت‌ها و همچنین اعتبارات استانی شفافیت بیشتری داشته است.

نماینده مهریز در مجلس خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم ارقام ریز و جزئی بودجه شرکت‌های دولتی و بودجه‌های استانی را به صورت پایدار در لوایح سنواتی منظور کنیم در سال‌های آتی مشکلات کمتری خواهیم داشت.

وی گفت: متأسفانه فرار مالیاتی در کشور مشکلات زیادی را برای دولت ایجاد کرده است به همین دلیل تلاش نمایندگان در هنگام بررسی بودجه سال 99 در صحن علنی راهکارهای جلوگیری از این فرار است.

صباغیان خاطرنشان کرد: پیشنهادات مختلفی برای بودجه سال آتی در صحن علنی وجود دارد و نمایندگان تلاش دارند تا بعد از انتخابات اسفند ماه این پیشنهادات را مطرح کرده و بتوانند باری از دوش کشور بردارند.