شناسهٔ خبر: 159413 - سرویس مجلس
منبع: فارس

لازمه تشکیل یک مجلس انقلابی حضور پرشور در انتخابات است

عبادی عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: مردم با حضور چشمگیر خود در انتخابات ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمن برای ایجاد تفرقه در کشور، تشکیل مجلسی قوی و انقلابی را رقم خواهند زد.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو خنثی‌کننده توطئه دشمنان علیه کشور و نظام است.  

وی افزود: دشمنان ما همواره سعی دارند تا با ایجاد تفرقه در کشور و فاصله انداختن بین مردم و اصل نظام، ‌زمینه را برای رسیدن به مطامع‌شان در جمهوری اسلامی فراهم کنند و از هر فرصتی برای رسیدن به هدف خود استفاده می‌کنند که البته تاکنون ناکام مانده‌اند.  

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: دشمنان ما در هر انتخابات به موضوع حضور مردم ما در انتخابات متمرکز می‌شوند و مترصد فرصتی برای حضور کمرنگ مردم هستند و مطامع خود را در این فضاها جستجو و پیگیری می‌کنند.  

عبادی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات با توجه به مردمی بودن اصل حاکمیت ما یک نوع اعلام حمایت از اصل نظام است و مردم با حضور پرشور خود در انتخابات، توطئه‌های دشمن را برای ایجاد تفرقه و نفاق خنثی می‌کنند.  

وی افزود: از سوی دیگر تشکیل یک مجلس منسجم و انقلابی در سایه یک حضور پرشور و همچنین آگاهانه محقق خواهد شد و ان‌شاءالله مردم ضمن حضور چشمگیر در انتخابات، به گزینه‌های مناسب برای نمایندگی مجلس رأی خواهند داد.  

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: تشکیل یک مجلس قوی به دنبال انتخاب صحیح مردم، ما را در صیانت از منافع ملی کمک می‌کند و در عرصه دیپلماسی نیز تأثیر بسزایی خواهد داشت.