شناسهٔ خبر: 159403 - سرویس مجلس
منبع: فارس

مردم با حضور پرشور در انتخابات افراد اصلح را وارد مجلس کنند

کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه باید در انتخابات به کسانی رأی داد که مواضع‌ چندگانه نداشته باشند، گفت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمن افراد اصلح را وارد مجلس کنند.

به گزارش «نماینده» جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: تشکیل یک مجلس انقلابی در دوره یازدهم آن حضور نمایندگانی با مواضع و اقدامات شفاف و روشن و کارآمد همگی در گرو حضور پرشور در انتخابات است.

وی افزود: مردم باید در انتخابات دقت کنند کسانی که رفتارهای چندگانه دارند به مجلس راه پیدا نکنند و به کسانی که در صحنه مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... شفاف هستند و به دیدگاه‌های خود پایبند هستند رأی بدهند.

نماینده مردم رشت در مجلس  شورای اسلامی اظهار داشت: کارآمدی یکی از مؤلفه‌های جدی در مجلس یازدهم است مبارزه با فساد، استکبارستیزی از مطالبات جدی مردم از نمایندگان مجلس یازدهم است.

وی افزود: ملت ما دیگر زمانی برای تکرار اشتباهات ندارد در عین حال که به دنبال ارتباط با دنیا هستیم  اما در عین حال نباید در برابر کسانی که به مردم ما ظلم کرده‌اند کوتاه بیاییم. آمریکایی‌ها شاید به وزیر خارجه ما لبخند بزنند اما با ملت ما دشمنی دارند و با توجه به دشمنی آنان با ملت ما مسئولان نیز باید حامی حقوق مردم باشیم و از مواضع و منافع مردم در برابر دشمنان دفاع کنیم.  

نماینده مردم رشت در مجلس  شورای اسلامی اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن علیه کشور است. دشمنان ما همواره سعی دارند تا از فضای انتخابات و گل‌آلود کردن آب آن ماهی خود را بگیرند و با ایجاد تفرقه بین مردم و نظام فاصله بیندازند و لذا حضور پرشور مردم در واقع خنثی‌کننده دسیسه‌ها و توطئه‌های آنان است.

کوچکی‌نژاد با انتقاد از عملکرد فراکسیون مستقلین در مجلس دهم خاطرنشان کرد: در مجلس دهم ما شاهد بودیم که عده‌ای از فراکسیون امید خارج شدند و فراکسیون تحت عنوان مستقلین تشکیل دادند و یکی از عوامل گرفتاری‌های مجلس همین اعضای فراکسیون مستقلین بودند و نه با اصولگرایان بودند و نه با اصلاح‌طلبان و منافع خود را در این میان به هر چیزی ترجیح می‌دهند.

وی در پایان گفت: اعضای فراکیسیون مستقلین هرگاه منافع‌شان در همراهی و نزدیکی با دولت بود به شدت به سمت دولت گرایش پیدا می‌کردند و در مواردی که طرح‌هایی در مجلس مطرح می‌شد که دولت را ملزم به پاسخگویی می‌کرد در روند تصویب آن همکاری نمی‌کردند.