شناسهٔ خبر: 159050 - سرویس سیاست
منبع: فارس

عذرخواهی سردار حاجی‌زاده ستودنی است

طلایی مرتضی طلایی عضو پیشین شورای شهر تهران در یادداشتی با بیان اینکه عذرخواهی سردار حاجی‌زاده ستودنی است،‌گفت:خداوند مدافع مردانی است که با جان ، مال و آبرو به پاسداری مردم مشغول‌ هستند.

«نماینده»/ مرتضی طلایی*: حادثه سقوط هواپیما یکی از سخت‌ترین واندوه‌بارترین اتفاقاتی است که بر پیکر ایرانیان وارد شده است.فقدان عزیزانی که هر یک عزیز خانواده‌ای و عزیز ملتی بودند.

این فاجعه در زمانی اتفاق افتاد که داغ فرزند دلاور اسلام و ایران، شهید سلیمانی عزیز، جگرهای‌مان را داغدار کرده بود. میلیون‌ها ایرانی تازه از وداع فرزند ملت باز می‌گشتند که ابتلایی دیگر، عزادارمان کرد.

افسوس و صد افسوس که در پس این داغ، اشتباهات فاجعه بار در نحوه اعلام دلایل فاجعه، امید ناامید شده دشمنان این ملک و ملت را، زنده کرد.

چگونه مردمی را که فوج فوج و در دفاع از فرزند خود و فریاد کشیدن بر سر قاتلان جنایتکارش به خیابان‌ها آمدند را با این نحوه اطلاع، سوگوارترکرده و از اعتمادشان کاستند؟

این دریغ‌ها و سوز جگرها با ماست اما در شرایطی که دشمنان کثیف و خونخوار این مردم، می‌کوشند از این اشتباهات، آتشی جدید برای سوزاندن مردم بیفروزند، باید بر احساسات، لگام عقل زد. فراموش نکنیم که ما مورد هجوم دشمنی غدار و کثیف قرار گرفته‌ایم که برای نابودی ایرانی، تفاوتی میان سلیمانی و مردم عادی قائل نیست.

کودکان بیمار را با تحریم دارو و سردار را با موشک می‌کشد. در این جنگ نابرابر و در برابر این‌ جبهه اهریمنی، پناه ما، سربازانی هستند که یکی‌شان، یل دشمن شکنی مانند سردار حاجی‌زاده است. مردی که در برابر خطای نیروی زیر دستش، آرزوی مرگ کرده، همان یلی است که آتش موشک‌هایش، چتر امنیت ایران است، چه روزی بر سر وحوش داعش و چه روزی بر سر اشغالگران آمریکایی منطقه! سردار حاجی‌زاده عزیز، عمار زمان! آرش کمانگیر زمانه! من حاضرم تمام مجازات این حادثه را بپذیرم و کسی که وجودش برای ملت امنیت است، به دفاع مقدس این ملت بپردازد.

سردار حاجی زاده عزیز! شجاعاتت در عذرخواهی ستودنی است و خداوند مدافع مردانی است که با جان و مال و آبرو، به پاسداری مردم مشغول‌اند و مردم در میانه این غم عظیم به یاد خواهند داشت، سگ‌های هاری که احاطه‌مان کرده‌اند، هدف‌شان نابودی همه ملت ایران است، بی هیچ خط‌ کشی در میانشان! آنها می‌خواهند ایران و ایرانی ذلیل باشند و اگر نبود پنجه آهنین تو و همرزمانت در نیروهای مسلح، همه‌شان در روش و منش، همان داعش‌اند.

سربازی در فضای هجمه نامردانه آمریکا، خطایی وحشتناک کرد، خطاهای دیگری پیش و پس از آن صورت گرفت اما تو مردانه همه چیز را پذیرفتی، اما درندگان آمریکایی و مزدوران فارسی و غیرفارسی زبانشان، می‌دانند که در پس غبار فتنه‌ها، خورشید مجاهدت‌های شمایان، آنقدر روشن هست که فردا و فرداها را برای ملت، روشن‌تر و درخشان‌تر خواهد کرد. سردار دل‌ها، جان من کمترین فدای شما و فدای دل‌های داغدیده خانواده‌های جانباختگان و ملت سرافراز ایران.

*عضو پیشین شورای شهر تهران