شناسهٔ خبر: 158927 - سرویس سایر حوزه‌ها

چرا طراحی آنلاین لوگو جای گرافیست‌های سنتی را می‌گیرد؟

اینترنت وارد زندگی ما شد و همه چیز را دگرگون کرد. چه کسی فکرش را می‌کرد روزی برسد که بتوانیم بدون آنکه از خانه خارج شویم همه کارهایمان را انجام دهیم؟ از خرید خوراک و پوشاک گرفته تا راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق. حتی دیگر لازم نیست برای تبلیغات، طراحی و برنامه‌ریزی شغلی خود نیروهای مختلفی استخدام کنیم. با برون‌سپاری سفارشات به شرکت‌های آنلاین، هم کار به کاردان سپرده می‌شود و هم به خوبی در هزینه‌هایمان صرفه‌جویی می‌شود. البته سفارش اینترنتی گرافیک منفعت‌های دیگری هم دارد. از یکی از استودیوهای باتجربه یعنی استودیو طراحی گرافیک هورفر درباره مزایای سفارش آنلاین لوگو سوال کردیم. همراه ما باشید.

ویژگی‌های بی‌نظیر تجارت اینترنتی شامل طراحی آنلاین لوگو و دیگر پروژه‌های گرافیکی نیز می‌شود. از روزگاران قدیم تا به‌حال، کسب‌وکارهای موفق برای معرفی و حک کردن محصول و خدمات خود در ذهن مخاطبان از لوگو یا نشان تجاری استفاده می‌کرده‌اند. با اینکه داشتن لوگو و نشان یک نیاز ثابت و همیشگی بوده اما فرآیند سفارش و طراحی آن دستخوش تغییرات زیادی گشته است: سریع، آسان، و به روز شده است.

برویم به چند سال گذشته: اگر شما به دنبال یک لوگوی خوب می‌گشتید یا باید با چشم بسته و بدون دیدن نمونه کار به تبلیغ آشنایان اعتماد می‌کردید و یا چندین و چند دفتر را زیر پا می‌گذاشتید. مدت‌ها پرس‌وجو می‌کردید و ده‌ها کاتالوگ را ورق می‌زدید تا بلاخره کار یک طراح مورد پسندتان قرار می‌گرفت. رفت‌وآمدهای پی‌درپی، مسائل مالی، و نارضایتی‌های احتمالی و... هم که بمانند. اگر طرح نهایی رضایت‌بخش نبود این هفت خوان رستم را باید از ابتدا طی می‌کردید. برگردیم به امروز. دیگر حتی رستم هم برای انجام کارهایش به جای اسب و شمشیر روی اینترنت حساب باز می‌کند. اکنون برای سفارش طراحی لوگو هر کجای این کره خاکی که باشید با جستجو در اینترنت و دیدن نمونه کارهای آماده، یک استودیوی آنلاین طراحی گرافیک انتخاب می‌کنید. سپس بدون نیاز به تماس یا مراجعه حضوری، جزئیات و مراحل سفارش و تعرفه‌ها را در صفحه‌ اینترنتی‌شان می‌خوانید. در نهایت با یک کلیک ساده سفارش خود را ثبت می‌کنید. آسان‌تر از این ممکن نیست!

 پنج برتری سفارش آنلاین طراحی لوگو

آماده در هر زمان و مکان: دسترسی فوق‌العاده آسان اولین برتری سفارش آنلاین طراحی لوگو است. فرقی نمی‌کند نیمه شب باشد یا تعطیلاتی طولانی. به راحتی می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. شاید مشغول سفر باشید یا اینکه شهر محل سکونتتان طراحان زیادی نداشته باشد، باز هم سفارش آنلاین به کمک شما می‌آید. کیفیت و تنوع طرح‌ها نیز قبل از سفارش برای شما ارسال می‌شوند تا راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید.

مدیریت هزینه‌ها: طراحی لوگو یکی از مراحل اولیه شروع هر کسب‌وکاری است. در این مراحل مدیریت زمان و صرفه‌جویی در منابع و هزینه‌ها حرف اول را می‌زند. درنتیجه طبیعی است که صاحبان مشاغل هرروز بیشتر از قبل سفارشات خود را به استودیوهای طراحی آنلاین می‌سپارند. با سفارش آنلاین دیگر خبری از پرداخت مبالغ اضافی، رفت‌وآمدهای مکرر، و اتلاف وقت نیست.

اندیشه‌باران جمعی:  معمولا استودیوهای طراحی آنلاین یک تیم چندنفره از طراحان و گرافیست‌ها هستند که با هم‌فکری و ایده‌پردازی مشترک بهترین طرح را اجرا می‌کنند. بررسی‌های تیمی و پی‌درپی باعث رفع بهتر نواقص احتمالی و افزایش سرعت و کیفیت تحویل سفارش نیز می‌شود. در یک کلام، سفارش شما به متخصصین سپرده می‌شود.

پشتیبانی: یعنی دریافت منظم بازخورد مشتری و اعمال تغییرات دلخواه او، به‌علاوه ارتباط از طریق وبسایت، پیام‌رسان و و شبکه‌های اجتماعی در هر زمان ممکن.

تبلیغات: قرار گرفتن لوگوی شما در میان نمونه‌کارهای طراحان به تبلیغ برند شما کمک می‌کند و حتی باعث جذب مشتری‌های احتمالی به سمت شما نیز می‌شود.

طراحی آنلاین لوگو فقط یک بُرد یک طرفه نیست‌. گرافیست‌های سنتی هرقدر حرفه‌ای و ماهر باشند، باز هم شعاع شهرت و آوازه‌شان از محله یا شهرشان فراتر نمی‌رود. پس آنها هم از اینترنت برای نشان دادن پرونده کاری خود استفاده می‌کنند و مهارت‌های خود را به نماش می‌گذارند. این موضوع رقابت را در بازار بیشتر می‌کند و باعث افزایش کیفیت طرح‌ها و سفارشات می‌شود.

وقتی طراحان گرافیکی همچون استودیو طراحی هورفر از تکنولوژی روز برای ارائه خدمات حرفه‌ای و ارتباط مفید با مخاطب استفاده می‌کنند، خیال مشتری‌هایشان راحت است. چون می‌دانند با طراحانی سر و کار دارند که با بهترین روش موجود کار خود را انجام می‌دهند و برای مخاطب و زمان او ارزش ویژه‌ای قائل‌اند. ما واقعا خوش‌شانس هستیم که در عصر اینترنت زندگی می‌کنیم. لازم نیست زمان، وقت، و هزینه‌های زیاد و طاقت‌فرسایی را به روش سنتی صرف انجام کارهای تجاریمان کنیم.  چرا که تنها چند کلیک تا صفحه استودیو طراحی آنلاین و رسیدن به اهداف خود فاصله داریم.

برای دریافت مشاوره رایگان در مورد طراحی آنلاین لوگو با شماره های 02128424855 – 09027173190 تماس بگیرید.