شناسهٔ خبر: 158917 - سرویس مجلس
منبع: فارس

پیشنهاد بودجه‌ای نمایندگان مجلس؛ تخصیص اعتبار برای مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا

محمداسماعیل سعیدی نماینده تبریز عضو کمیسیون تلفیق بودجه از پیشنهاد نمایندگان برای تخصیص اعتبار برای مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا در جریان بررسی بودجه سال 99 در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش «نماینده»، محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: بنده و تعدادی از نمایندگان یک پیشنهاد الحاقی را برای تخصیص اعتبار برای مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا در جریان بررسی بودجه سال 99 تهیه کرده‌ایم که این موضوع در کمیسیون مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

وی افزود: در این پیشنهاد الحاقی برای اقدامات مقابله ماجراجویانه آمریکا و دخالت‌های این کشور در امور منطقه و همچنین مشکلاتی که برای ایران و دیگر کشورهای منطقه ایجاد کرده و جلوگیری از تضییع حقوق ملت ایران و دیگر ملل منطقه، مطرح شده که اعتبار تخصیص یابد. 

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 اظهار داشت: امیدواریم این پیشنهاد با موافقت سایر نمایندگان همراه باشد و اعتبارات لازم برای دستگاه‌های مربوط به منظور مقابله با دخالت‌ها و ماجراجویانه آمریکا تخصیص یابد. 

سعیدی با اشاره به ترور سردار حاج قاسم سلیمانی از سوی آمریکا گفت: اقدامات ناجوانمردانه در ذات آمریکا نهفته است و این مسئله یک موضوع ثابت شده است.

وی اظهار داشت: ارزش کار شهید سلیمانی زمانی بیشتر مشخص می‌شود که 11 هزار نفر از اتباع اروپایی در داعش حضور داشتند و مقامات کشورهای آنها از بازگشت این 11 هزار نفر به کشورهایشان وحشت می‌کردند.

سعیدی خاطرنشان کرد: قطعا کشورهای منطقه به خدمات سردار سلیمانی واقف هستند و همه آنها می‌دانند که سردار سلیمانی شخصیتی بود که تمام وجودش را برای خدمت به مردم صرف کرد فلذا انتقام سختی در انتظار آمریکا خواهد بود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 در پایان گفت:‌ از سوی دیگر آمریکا باید منتظر خشم انقلابی ملت ایران باشد و بداند که ملت ایران، آمریکا را از این اقدام خود پشیمان خواهند کرد.