شناسهٔ خبر: 158872 - سرویس مجلس
منبع: فارس

پایان بخش درآمدی بودجه در کمیسیون تلفیق/ دولت درآمد گرانی بنزین را جزو منابع لحاظ نکرده است

پژمانفر// عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت: دولت درآمدهای حاصل از افزایش قیمت بنزین را در لایحه بودجه سال 99 لحاظ نکرده و ما تلاش می‌کنیم تا با لحاظ این موضوع درآمدهای آن در قالب یارانه به مردم پرداخت شود.

به گزارش «نماینده»،حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت درآمدهای حاصل از افزایش قیمت بنزین را که در آبان ماه انجام شد در لایحه بودجه سال 99 لحاظ نکرده است.

وی افزود: علاوه بر این به دنبال صرفه‌جویی صورت گرفته پس از افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین، بنزین‌های صرفه‌جویی شده به خارج از کشور صادر می‌شود که درآمدهای حاصل از این بخش هم توسط دولت در بودجه نیامده است. 

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 اظهار داشت: ما درصدد هستیم تا با لحاظ کردن این درآمدها و گنجاندن این موارد در بخش درآمدی بودجه ضمن افزایش منابع درآمدی، درآمدهای حاصل از این بخش به عنوان یارانه به مردم پرداخت شود.

پژمانفر خاطرنشان کرد: بررسی بخش درآمدی بودجه 99 در کمیسیون تلفیق رو به پایان است و پس از اتمام کار در بخش درآمدی در هفته جاری اعضای کمیسیون تلفیق از هفته آینده وارد کار بررسی بخش هزینه‌ای بودجه خواهند شد.

وی در پایان گفت: بخش درآمدی بودجه جز در مواردی که به کارگروه ارجاع شده، هم اکنون در کمیسیون تلفیق به پایان رسیده و در بخش‌هایی همچون مالیات، پرداخت یارانه‌ها و موضوع فروش نفت، موضوع در کارگروه در حال بررسی است و در جلسات پیش‌رو در کمیسیون مطرح و بررسی‌های لازم در مورد آن انجام خواهد شد.