شناسهٔ خبر: 158755 - سرویس سیاست
منبع: فارس

مصباحی مقدم خبر داد:

حضور 3 نفر از اعضای جامعه روحانیت در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

مصباحی مقدم/2 عضو جامعه روحانیت مبارز درباره حضور نظارتی جامعه روحانیت در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: جامعه روحانیت بنابر دعوت شورای ائتلاف در این سازوکار حضور پیدا کرد و بنا شد بخش نظارت و داوری شورای ائتلاف را برعهده بگیرد.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو جامعه روحانیت مبارز، درباره حضور نظارتی جامعه روحانیت در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: جامعه روحانیت بنابر دعوت شورای ائتلاف در این سازوکار حضور پیدا کرد و بنا شد جامعه روحانیت، بخش نظارت و داوری شورای ائتلاف را برعهده بگیرد.

مصباحی مقدم با اشاره به حضور 3  نفر از اعضای جامعه روحانیت به عنوان ناظر در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، ادامه داد: هدف از این کار، نظارت بر فعالیت، مباحث و تصمیمات این شورا از نزدیک  بود تا چنانچه لازم شد بدون اینکه در رای گیری‌ها مشارکت داشته باشیم، به دوستانمان در شورا مشورت بدهیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: ما تلاش داریم اگر هنوز گروه‌هایی خارج از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب باقی مانده‌اند با توصیه به وحدت حداکثری، به جمع اعضای شورای ائتلاف ملحق شوند.

وی همچنین درباره کارکرد داوری جامعه روحانیت مبارز در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: اگر اختلافی در شورا رخ دهد که نیاز به داوری باشد، شورای مرکزی جامعه روحانیت به عنوان دارو به موضوع ورود می‌کند و سه نماینده جامعه روحانیت در شورا به همراه رئیس و دبیر عالی جامعه روحانیت، یک تیم 5 نفره را برای امر داوری تشکیل خواهند  داد.