شناسهٔ خبر: 158550 - سرویس مجلس
منبع: تسنیم

حاجی‌دلیگانی: ما در جریان افزایش قیمت بنزین نبودیم

حاجی دلیگانی/2 نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: ما که در جریان نبودیم قرار است کالاها گران شود و یا بنزین افزایش قیمت داشته باشد، اما متأسفانه در شرایط کنونی کالاها در حال گران شدن است.

به گزارش «نماینده»، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(یکشنبه، ۱۷ آذر) پارلمان با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در نشست علنی امروز مجلس و تقدیم لایحه بودجه سال ۹۹، در تذکری گفت: به نظر من بهتر بود که هیئت‌رئیسه مجلس اجازه می‌داد تا نمایندگان تذکرات خود را در جریان سخنرانی رئیس‌جمهور مطرح می‌کردند.

وی افزود: آقای روحانی در نشست امروز مطالبی را یک طرفه بیان کرد که ما اصلا باورمان نمی‌شود که چنین سخنانی علمیاتی شود، ما در گذشته هم سخنان عمل نشده‌ ایشان را دیده‌ایم، لذا عموما حرف‌هایی که از رئیس‌جمهور می‌شنویم را باور نمی‌کنیم مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با اشاره به اجرای طرح افزایش قیمت بنزین، اظهار داشت: ما که در جریان نبودیم قرار است کالاها گران شود و یا بنزین افزایش قیمت داشته باشد، اما متأسفانه در شرایط کنونی کالاها در حال گران شدن است و هیچ کس کاری برای جلوگیری از این روند انجام نمی‌دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه شرکت‌های دولتی از همه در گران کردن کالاها و خدمات سبقت گرفته‌اند و ما می‌بینیم که ملت در این رابطه خون دل می‌خورد؛ بنابراین باید این موارد پیگیری شود.