شناسهٔ خبر: 158453 - سرویس سیاست
منبع: تسنیم

دعوت شورای ائتلاف از دانشمندان، اساتید نخبه و جوانان برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس

شورای ائتلاف اصولگرایان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از اساتید و نخبگان حوزه و دانشگاه، دانشمندان، پژوهشگران، متخصصان حوزه‌های مختلف مورد نیاز مجلس شورای اسلامی برای کاندیداتوری در انتخابات دعوت می‌کند.

به گزارش «نماینده»، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای با تأکید بر محوریت زنان و جوانان از چهره‌های خوشنام و انقلابی دعوت کرد در انتخابات مجلس ثبت‌نام کنند.

بیانیه این تشکل انتخاباتی به‌شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«به جوانان عزیزی که آینده‌ی کشور، چشم‌انتظار آنها است صریحاً می‌گویم آنچه تاکنون شده با آنچه باید می‌شده و بشود، دارای فاصله‌ای ژرف است. در جمهوری اسلامی، دلهای مسئولان به‌طور دائم باید برای رفع محرومیّتها بتپد و از شکافهای عمیق طبقاتی به‌شدّت بیمناک باشد./ بخشی از بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری»

تنها چند روز از وقوع برخی حوادث تلخ در کشور می‌گذرد، حوادثی که هرچند موجب ناراحتی آحاد مردم شد، اما پایانی پرشکوه و از جنس حماسه حضور ملت یافت. مردمی که چهل سال، پای آرمان‌هایشان و بر سر عهدی که با امام و رهبرشان داشتند ایستاده‌اند، این بار هم همچون گذشته، حماسه‌ای مثال‌زدنی از خود به نمایش گذاشتند و ایران و ایرانی را سرفراز و بدخواهان این مرز و بوم را ناامید کردند.

با وجود این، بسیاری از مردم، همچنان بی‌تدبیری برخی مسئولان را از یاد نبرده‌اند و از بسیاری مسئولان به‌ویژه در دولت و مجلس، آزرده‌خاطرند.

ملت شریف ایران!
کمتر از سه ماه تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و فصل دیگری از مردم‌سالاری و مشارکت و نشاط سیاسی، زمان باقی مانده است. انتخابات مجلس، از آنجا که تعیین‌کننده ریل‌گذاران مسیر حرکت کشور در چهار سال آینده است، بهترین زمان اصلاح برخی سیاست‌ها و جهت‌گیری‌های نادرست در سطح دولتمردان است. اگر به‌لطف حضور پرشور ملت، مجلسی از نخبگان و کارشناسانی شکل گیرد که چاره مشکلات کشور را در داخل جست‌وجو کنند، فسادستیز باشند، به ظرفیت‌های داخلی عمیقاً باورمند باشند، مردمی بوده و به‌معنای واقعی کلمه وکیل المله باشند، امید است سال‌های پیشِ‌رو، پیشرفت کشور شتاب گیرد و آلام مردم به‌ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت، آرام گیرد.

دهم آذرماه، انتخابات مجلس شورای اسلامی رسماً وارد فاز اجرایی شده و ثبت‌نام نامزدها آغاز می‌شود. شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، از اساتید و نخبگان حوزه و دانشگاه، دانشمندان، پژوهشگران، متخصصان حوزه‌های مختلف مورد نیاز مجلس شورای اسلامی و به‌ویژه خواهران و برادران جوانی که سابقه روشنی در عرصه عمومی و خدمت به مردم دارند، دعوت می‌کند با ثبت‌نام در انتخابات مجلس و اعلام کاندیداتوری، امکان ایجاد هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های گوناگون در میان نیروهای انقلابی را فراهم آورند.

لازم به ذکر است که فرآیندهای ائتلافی و رسیدن به فهرست‌ها و افراد مشترک در تمام حوزه‌های انتخابیه، بر اساس سازوکار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که بخشی از آن پیش از این به اطلاع عموم رسیده، صورت خواهد پذیرفت.