شناسهٔ خبر: 158433 - سرویس مجلس
منبع: فارس

کمیسیون بودجه مجلس مسئول رسیدگی به درآمدهای دولت از افزایش نرخ بنزین است

امیرآبادی عضو هیأت‌رئیسه مجلس با اشاره به انتقادات فراوان مردم از عدم دریافت یارانه معیشتی گفت: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مسئول رسیدگی به شفافیت درآمدهای دولت از افزایش نرخ بنزین است.

به گزارش «نماینده»، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دریافت حجم زیادی پیامک مردمی در انتقاد به عدم دریافت یارانه معیشتی گفت: تمامی این پیامک‌ها را به تلفن همراه آقای ایزدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه ها ارسال می‌کنم. 

وی افزود: تعداد زیادی از مردم نسبت به عدم دریافت یارانه معیشتی حاصل از آزادسازی بنزین اعتراض داشته و از اینکه به تعداد زیادی از مردم این یارانه داده نشده انتقاد دارند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مسئول رسیدگی به شفافیت درآمدهای دولت از افزایش نرخ بنزین است. 

به گزارش فارس، از روز جمعه 17 آبان، دولت با اجرای طرحی در قالب هدفمند کردن یارانه‌ها، نرخ هر لیتر بنزین را افزایش داده و سهمیه‌بندی را آغاز کرد؛ بر همین اساس هر لیتر بنزین سهیمه‌ایی 1500 تومان و بنزین غیرسهمیه‌ایی (آزاد) 3 هزار تومان شد.