شناسهٔ خبر: 158429 - سرویس مجلس
منبع: تسنیم

مسئولان به دور از شعارزدگی اموال‌شان را در سامانه قوه‌قضائیه ثبت کنند

کریمی نماینده مردم اراک در مجلس با بیان اینکه راه‌اندازی سامانه ثبت اموال مسئولان، گامی مؤثر در راستای شفاف‌سازی و مبارزه با فساد است، گفت: مسئولان به دور از فرافکنی و شعارزدگی اموال خود را در سامانه ثبت کنند.

به گزارش «نماینده»، علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به راه‌اندازی سامانه ثبت اموال مسئولان، اظهار داشت: در راستای اقدامات انقلابی قوه‌قضائیه، سامانه ثبت اموال دارایی‌ها و اموال مسئولان راه‌اندازی شد که خوشبختانه مورد استقبال نمایندگان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی سامانه ثبت اموال مسئولان، گامی مؤثر در راستای شفاف‌سازی و مبارزه با فساد است، افزود: شفافیت امری لازم و ضروریست و ثبت اموال مسئولان در سامانه مربوطه نیز در راستای تحقق شفافیت است.

نماینده مردم اراک در مجلس با بیان اینکه مقابله با فساد امری لازم و ضروریست، ادامه داد: راه‌اندازی این سامانه می‌تواند نقطه امیدی در راستای مقابله با فساد بوده و قطعا اثر مثبتی در افزایش اعتماد عمومی به مسئولان  خواهد داشت.

کریمی، ضمن استقبال از راه‌اندازی سامانه مذکور، اظهار داشت: بنده در اسرع وقت اموال خود و فرزندانم را در سامانه مربوطه ثبت می‌کنم و به مسئولان توصیه می‌کنم که اموال و دارایی خود، همسر و فرزندان تحت تکلف خود را به دور از فرا فکنی و شعارزدگی در این سامانه ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد امیرآبادی‌فراهانی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسالامی روز(سه‌شنبه، 5 آذر) از آخرین مهلت نمایندگان برای ثبت اموال و دارایی‌های‌شان در سامانه «ثنا» و حضور مسئولانی از دستگاه قضا در مجلس در این روز به منظور راهنمایی نمایندگان برای ثبت اموال و دارایی آنها در این سامانه خبر داده بود.