شناسهٔ خبر: 158273 - سرویس مجلس
منبع: فارس

عضو فراکسیون امید مجلس: دولت جلوی فرصت‌طلبان را در افزایش نرخ بنزین بگیرد

فاطمه ذوالقدر سیده فاطمه ذوالقدر با تأکید بر لزوم جلوگیری از گرانی کالاها در پی سهمیه‌بندی بنزین گفت: دولت باید جلوی سوء‌استفاده فرصت‌طلبان را بگیرد.

به گزارش «نماینده» سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین گفت: دولت باید مراقبت و نظارت کند تا افزایش قیمت بنزین باعث گرانی کالا و خدمات در بازار نشود و جلوی سوء‌استفاده فرصت‌طلبان و سوء استفاده کنندگان در  این باره را بگیرد. 

وی افزود: مجلس نیز پیگیر است موضوع نظارت بر بازار به طور کامل انجام شود تا فشار گرانی کالاها به ویژه اقلام ضروری به مردم تحمیل نشود. 

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: نکته‌ای که در اینجا قابل ذکر است این است که هرچه سریعتر باید سوخت مسافربرهای بین شهری به ویژه در استان‌های محرومی همچون سیستان و بلوچستان و هرمزگان و نیز سرویس مدارس در کارت آنها شارژ شود تا مردم برای جابجایی‌ها در این موارد با مشکل مواجه نشوند به ویژه آنکه در استان‌های محرومی همچون دو استان ذکر شده حمل و نقل عمومی نیز ضعیف است و مسافربرهای کار جابجایی مسافر را انجام میدهند.

ذوالقدر خاطرنشان کرد: موضوع دیگر پرداخت منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین به حساب مردم است و دولت باید هرچه سریعتر منابع حاصل از اجرای این طرح را به یارانه نقدی مردم اضافه و آن را پرداخت کند. 

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس در پایان گفت: مجلس به طور دقیق کار را پیگیری می‌کند تا واریز مابه‌التفاوت افزایش قیمت بنزین به حساب مردم به طور سریع و دقیق انجام شود.