شناسهٔ خبر: 158002 - سرویس مجلس
منبع: تسنیم

امیرآبادی:برخی از نمایندگان در جریان طرح شفافیت آرا عوام‌فریبی کردند

امیرآبادی نماینده قم در مجلس گفت: ۱۷۰ نماینده طرح شفافیت آرا را امضاء کردند اما ۵۰ نفر در صحن علنی به آن رای دادند که خودش نوعی ظاهر سازی و عوام فریبی است.

به گزارش «نماینده» احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، درباره استراتژی و راهبرد رقابت‌های انتخاباتی برای تشکیل مجلس کارآمد از سوی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی، گفت: قطعاً مردم در انتخابات پیش‌رو براساس شعارها به جریانات و افراد رای نخواهند داد و به کارنامه، عملکرد و راهکارهای که برای مقابله با فساد ارائه می‌شود، نگاه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در انتخابات پیش‌روی مجلس افرادی که با شفافیت پای به میدان بگذارند قطعاً موفق خواهند بود، افزود: افرادی که در اموال و زندگی خود  شفاف بوده‌اند و با فساد مبارزه کرده‌اند و برای آن هزینه داده‌اند قطعاً مورد اقبال مردم قرار خواهند گرفت.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با تاکید براینکه  در آستانه انتخابات نباید افرادی که هیچ هزینه‌ای برای شفافیت و مبارزه با فساد پرداخت نکرده‌اند شعارهای اینگونه بدهند، گفت: البته در مجلس نیز از اینگونه اتفاقات رخ داده است به طور نمونه ۱۷۰ نفر طرح شفافیت آرا را امضاء کردند  اما ۵۰ نفر در صحن علنی به آن رای دادند که خودش نوعی ظاهر سازی و عوام فریبی است.

نماینده قم در مجلس با بیان اینکه هر گروه یا فردی امروز توان و کارکرد بالاتری در عملیاتی کردن مطالبات مردم  را داشته باشد قطعاً در انتخابات پیش‌رو موفق خواهند شد، اظهار داشت: امروز یکی از مطالبه‌های اصلی مردم مبارزه با فساد است، افرادی که در مقابل فساد ایستاده‌اند و برای آن هزینه داده‌اند در انتخابات پیش‌رو  بیشتر مورد  اقبال قرار خواهند گرفت.