شناسهٔ خبر: 157912 - سرویس مجلس
منبع: تسنیم

تابش: گروه‌های سیاسی باید برای مدیریت کشور ایده داشته باشند/ مطالبه‌ مردم باید مورد توجه باشد

محمدرضا تابش 2 عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون امید با بیان اینکه جایگاه اصولگرا و اصلاح‌طلب در عرصه سیاسی محفوظ است، گفت: گروه‌های سیاسی باید استراتژی انتخاباتی خود را بر اساس شرایط زمان حاضر تدوین کنند.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا تابش نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی، درباره استراتژی و راهبرد رقابت‌های انتخاباتی برای تشکیل مجلس کارآمد از سوی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی، گفت: در عالم سیاست جریان‌های فکری و احزاب که هدایت افکار عمومی را دارند در حال حاضر جایگاه خود را دارند اینکه گفته می‌شود جریان‌های به مانند اصولگرا و اصلاح‌طلب پس از 40 سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد کارکرد خود را از دست داده اند این حرف نادرست است و جایگاه آنها محفوظ است.

وی ادامه داد: ممکن است  با استفاده از تکنولوژی روز، رویکرد افکار عمومی دچار تغییر شود، البته ثبیت جایگاه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در گرو این است که شرایط موقعیت زمانی و مکانی را رعایت کنند.

نماینده اردکان در مجلس با بیان اینکه گروه‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا باید در انتخابات پیش‌رو به خواسته‌های مردم توجه ویژه‌ای داشته باشند، اظهار داشت: در حال حاضر افکار عمومی در کشورمان نسل جدید و رو به آینده هستند که باید براساس تفکرات و خواسته‌های آنها برنامه‌ریزی‌ها و با ایده وارد انتخابات شوند.

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون امید مجلس(اصلاح‌طلبان) مجلس تصریح کرد: استراتژی و راهبردهای جریان‌های سیاسی باید در اثر شرایط مکان و زمان تغییر پیدا کند و تاکتیک‌ها باید منطبق بر خواسته‌های مردم تدوین شود.