شناسهٔ خبر: 157869 - سرویس مجلس
منبع: فارس

ذوالنوری: سپاه برای شبکه‌های مشابه آمدنیوز هم ناامنی و تزلزل ایجاد کرد

ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کار برخورد با شبکه آمدنیوز با دستگیری روح‌الله زم تمام نشده و سرپل‌های این شبکه در داخل کشور باید پاسخگوی اعمال خائنانه خود باشند.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دستگیری روح الله زم مدیر شبکه آمدنیوز توسط سازمان اطلاعات سپاه گفت: شبکه آمدنیوز با هدف براندازی نرم در ایران ایجاد شده بود و سرویس‌های جاسوسی بیگانه از جمله آمریکا و فرانسه تمام پشتیبانی‌های فنی و امنیتی را از این شبکه داشتند.

وی افزود: فردی خودفروش و وطن‌فروش با مدیریت شبکه آمدنیوز که هدفش براندازی نرم در ایران بود عامل این حرکت شد و لایه‌های امنیتی سیستم‌های غربی مانع از دسترسی به وی و سرپل‌های این شبکه شده بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: کار سپاه در دستگیری روح الله زم یک شاهکار بود و سپاه با این کار سرویس‌های مخوف بیگانه را دور زد و آنها از عملیات حساب شده و پیچیده سپاه جا ماندند و سپاه توانست از تورها و سپرهای امنیتی سرویس‌های غربی عبور و روح الله زم را در تور فریب خود گرفتار کند.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: این اقدام اشراف و برتری عملیاتی اطلاعات سپاه را در مقابل سرویس‌های غربی و نظام سلطه نشان داد. از سوی دیگر چتر ایمنی و سپرهای دفاعی آنها را سپاه در هم شکست که این مسئله برای شبکه‌های مشابه آمدنیوز هم ناامنی، اضطراب و تزلزل ایجاد کرد.

وی افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قادر شده تمام سرشاخه‌ و شبکه مویرگی که دزدی اطلاعات می‌کردند و به انتشار اکاذیب و اتهامات و تفرقه‌افکنی در شبکه مجازی مرتبط با آمدنیوز می‌پرداختند را در داخل و خارج از کشور شناسایی کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: سرپل‌های آمدنیوز در داخل کشور بدانند که با دستگیری روح الله زم کار تمام نشده و آنها نیز تحت پیگیری خواهند بود و باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: سرپل‌های آمدنیوز در داخل کشور بدانند که باید تاوان عملکرد خائنانه‌ خود را بدهند و این خواسته ملت ایران است که کسانی که به این کشور و فرهنگ آن خیانت کرده‌اند، تاوان کارشان را بپردازند.