شناسهٔ خبر: 157853 - سرویس مجلس
منبع: فارس

مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب باید از اموال نماینده مجلس مطلع باشند

پژمانفر// عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: ما باید به مردم که ولی‌نعمتان انقلاب محسوب می‌شوند اجازه دهیم تا از آرای وکلایشان در پارلمان مطلع شده و جزئیات اموال و دارایی وکلای ملت در مجلس را بدانند.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر عضو کمیسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، درباره عملیاتی شدن سامانه اعلام اموال و دارایی مدیران و مسئولان گفت: این سامانه منجر به شفافیت حداکثر در جامعه خواهد شد.

پژمان‌فر افزود: همه در دنیا به سمت شفافیت حرکت کردند و در بسیاری از کشورها وقتی مدیر و مسئولی حتی هدیه‌ای را دریافت می‌کند باید در سامانه مخصوص آن، آن را اظهار کند.

وی  گفت: ما باید به مردم به عنوان ولی‌نعمتان این انقلاب اجازه دهیم تا آنها از نظراتمان مطلع شده و جزئیات اموال و دارایی وکلای ملت در مجلس را بدانند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: نامه‌ای را در مجلس نهم و دهم داده‌ام که لیست اموال و دارایی‌هایم چه مواردی است و به همین دلیل منتظر عملیاتی شدن این سامانه در قوه قضائیه و بارگذاری اطلاعاتم هستم.

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: امیدوارم اولین نماینده مجلس باشم که اطلاعات اموال ودارایی خود و خانواده‌ام را در سامانه قوه قضائیه اعلام خواهم کرد.