شناسهٔ خبر: 157749 - سرویس مجلس
منبع: فارس

رفتار مسئولان در قبال مردم بعد از اعلام اموالشان به قوه قضائیه اصلاح می‌شود

حسین زاده بحرینی نماینده مشهد در مجلس با اشاره به عملیاتی شدن سامانه اعلام اموال و دارایی مسئولان گفت: رفتار مسئولان نسبت به مردم بعد از اعلام اموالشان به قوه قضائیه اصلاح خواهد شد.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام محمدحسین حسین‌زاده بحرینی نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی، درباره سامانه اعلام شفاف اموال و دارایی مدیران و مسئولان گفت: این سامانه، اجرای قانون است؛ چرا که طبق قانون، مسئولان رده بالای کشور را موظف کرده که دارایی‌های خود را قبل از تصدی مسئولیت و بعد از آن اعلام کنند.

وی افزود: راه‌اندازی سامانه اعلام اموال و دارایی مدیران و مسئولان، اجرایی شدن قانون است، هرچند که عملیاتی شدن این موضوع کمی طول کشیده است و بهتر بود خیلی زودتر از این زمان‌ها این اتفاق رخ می‌دهد.

نماینده مشهد در مجلس تصریح کرد: اگر همه مردم بدانند که هر نماینده، وزیر و رئیس جمهور چه میزان اموال و دارایی داشته و پیش از آن چه میزان بوده است و بعد از گذشت چهار و یا هشت سال که در سمت‌های مختلف حضور داشته، این میزان دارایی‌اش چه تفاوتی کرده است، مطمئنا رفتار مسئولان به صورت خودکار اصلاح خواهد شد.

حسین‌زاده بحرینی گفت: من این اقدام اخیر قوه قضائیه در عملیاتی شدن سامانه اعلام شفاف اموال و دارایی مسئولان را بسیار نیک دانسته و از اقدامات آیت‌الله رئیسی در این باره تشکر می‌کنم.