شناسهٔ خبر: 157731 - سرویس مجلس
منبع: فارس

کاظمی:ترامپ قافیه انتخابات آتی آمریکا را باخته است

محمد کاظمی نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران با شکست مواجه شده گفت: مردم با مقاومت و ایستادگی‌شان این پیام را به آمریکایی‌ها نشان دادند که توطئه‌های غرب علیه ایران راهی جز شکست ندارد.

به گزارش «نماینده»،  محمد کاظمی نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، درباره شکست آمریکا در اجرای سیاست فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی گفت:‌ آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی کمر همت دشمنی با نظام ایران را بسته است و هر توطئه و ترفندی که به کار برده موفقیتی به دست نیاورده است.

وی افزود:هدف آمریکا از اجرای تمامی سیاست‌هایش سقوط جمهوری اسلامی است؛ ترامپ به صراحت این هدف را بیان نکرده است اما عملکردش این را نشان می‌دهد. 

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد:‌ در دولت جدید آمریکا تحریم جمهوری اسلامی ایران با هدایت منافقین و بولتون به منظور آنکه نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند اعمال کرده است.

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری و مقاومت جانانه مردم، کار به جایی رسیده که سیاست فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی با شکست مواجه شده است.

وی افزود: ایستادگی مردم و مقاومت، صبر، ایثار مردم کار را به جایی رساند که توطئه‌های آمریکا علیه ایران خنثی شده و آنها دریوزگی افتادند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا با پیدا کردن راه‌حلی از این منجلاب بیرون بیایند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: سیاست خارجی ترامپ و دولت آمریکا در دنیا شکست خورده است که ما به‌عینه می‌بینیم که آمریکایی‌ها در ونزوئلا با شکست مواجه شده و مذاکرات آمریکا با طالبان در افغانستان نیز با شکست روبه‌برو شده است.

کاظمی گفت: آمریکا در قبال جمهوری اسلامی و تحریم‌های حداکثری علیه تهران چیزی جز شکست مقابل چشمان خود نمی‌بیند.

وی افزود: ترامپ قافیه انتخابات آتی آمریکا را باخته است و به دنبال راه نجات می‌گردد.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت:‌همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند که سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران با شکست مواجه شده است مردم با مقاومت و ایستادگی‌شان این پیام را به آمریکایی نشان دادند که توطئه‌های غرب علیه ایران راهی جز شکست ندارد.

کاظمی گفت: باید با مقاومت و تدبیر و ایثار مردم از گردنه صعب‌العبور فعلی عبور کنیم و امیدوارم با توجه به اینکه فشار اقتصادی بر مردم زیاد است و مردم با حوصله و تدبیر در حال تحمل آن هستند امیدوارم شرایطی پیش بیاید که دشمنان دست از لجاجت و توطئه‌افکنی بردارند و به تعهدات خود در برجام بازگشته تا تحریم‌ها خاتمه پیدا کند.