شناسهٔ خبر: 157710 - سرویس اقتصاد
منبع: مهر

هزینه حمل و نقل زوار اربعین نباید افزایش یابد

صدیف بدری/43 سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: طبق مباحث صورت گرفته در جلسه این کمیسیون با مسئولان ذیربط، نباید در هزینه حمل و نقل زوار اربعین هیچ گونه افزایش قیمتی صورت گیرد.

به گزارش «نماینده»، صدیف بدری، با اشاره به جلسه کمیسیون عمران مجلس با مسئولان مربوط به حمل و نقل و سازمان حج و زیارت برای برنامه ریزی اربعین حسینی، گفت: در این جلسه هماهنگی هایی صورت گرفت و مسئولان ذیربط وعده دادند که اقدامات لازم را با توجه به ظرفیت هایی که در اختیار دارند، انجام دهند تا زوار اربعین حسینی هیچ گونه مشکلی نداشته باشند.

وی درباره هزینه حمل و نقل زوار اربعین حسینی، افزود: یکی از مباحثی که در کمیسیون عمران مجلس مورد تأکید قرار گرفت آن بود که نباید هیچ گونه افزایش قیمتی در حمل و نقل زوار اربعین صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه پلیس راه و سازمان راهداری هم تمهیداتی را در این باره در نظر گرفته اند، تصریح کرد: برخی از شهرداری ها هم در امر خدمت رسانی به زوار اربعین در قالب برپایی موکب هایی در مسیر پیاده روی اربعین برنامه ریزی هایی را کرده و کاروان های خود را به آنجا اعزام کرده اند و امیدواریم خدمت رسانی به زوار اربعین بهتر از سال های قبل باشد.

بدری تأکید کرد: کمیسیون عمران مجلس قطعا پس از اربعین حسینی هم جلسه ای با مسئولان ذیربط برگزار خواهد کرد و وضعیت خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی را مورد ارزیابی قرار می دهد.