شناسهٔ خبر: 157662 - سرویس مجلس
منبع: مهر

طرفداران سازش، تجربه برجام را فراموش نکنند/خواسته غرب، تسلیم ماست

حاجی دلیگانی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: افرادی که مدام بحث مذاکره و سازش را مطرح می‌کنند، بهتر است واقع‌بین باشند و تجربه برجام را فراموش نکنند.

به گزارش «نماینده»، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، با انتقاد از کسانی که بحث مذاکره مجدد و سازش با آمریکا و غرب را مطرح می‌کنند، اظهار داشت: مذاکره با آمریکا، راهی است که قبلا آزمایش کردیم اما به بن‌بست رسید و با این شرایط نباید دیگر کسی چنین مباحثی را که راه به جایی نمی‌برد، مطرح کند.

وی ادامه داد: استدلال کسانی که به دنبال سازش هستند این است که مردم در شرایط اقتصادی بسیار سختی به سر می‌برند و برای حل مشکلات آنان باید مجددا پای میز مذاکره رفت، این در حالی است که صبر و مقاومت ملت ایران، امروز منجر به اقتدار ملی ما و شکست اهداف دشمنان شده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه امضای برجام نیز سایه تحریم و مشکلات اقتصادی را از سر کشورمان برنداشت، گفت: افرادی که مدام بحث مذاکره و سازش را مطرح می‌کنند، بهتر است واقع‌بین باشند و تجربه برجام را مورد توجه جدی خود قرار دهند که ماحصلی برای ما نداشت.

حاجی‌دلیگانی با تاکید بر اینکه آمریکا و اروپا بارها ثابت کرده‌اند که قابل اعتماد نیستند، تصریح کرد: غرب به دنبال نابودی و تسلیم کامل جمهوری اسلامی ایران است و همچنین می‌خواهد که ما به همه اهداف و مطالبات آنان جامه عمل بپوشانیم که ایران هم باید ایستادگی کند و گول وعده‌های دروغین آنان را نخورد.

وی با اشاره به کاهش تعهدات برجامی از سوی ایران، گفت: انتظار ما این است که ما اقدامات خود در کاهش تعهدات برجامی را تا زمان اجرای تعهدات طرف مقابل به طور قاطعانه انجام دهیم و پیام اقتدار خود را به گوش جهانیان برسانیم.