شناسهٔ خبر: 157290 - سرویس سیاست

اسباب بازی!

برادران صدرالساداتی نباید به راحتی از کنار ماجرای چند روز پیش برادران صدرالساداتی گذشت.

به گزارش نماینده، علی صدری نیا فعال رسانه ای در ارتباط با ماجرای مفقود شدن برادران صدرالساداتی نوشت:

چند روزی تامل کردم که این چند خط را بنویسم یا نه؛ ولی نهایتا به عنوان کسی که هم روزی در استودیو دکترسلام تریبونی در اختیار آقای صدرالساداتی قرار دادم،و هم در همان برنامه درباره بسیاری از ظرائف و آسیبهای این نوع از عدالتخواهی با او گفتگو کردم،و هم هر وقت ادعایی از ایشان را همراه با سند و مدرک دیدم،خودم از ایشان خواستم آن اسناد را برای انتشار در اختیارمان قرار دهد،به نظرم رسید که ضروری است این چند خط را بنویسم.
به نظر من نباید به راحتی از کنار ماجراهای چند روز پیش درباره برادران صدرالساداتی گذشت. اینکه برخی رفقای رسانه‌ایِ برادران صدرالساداتی خبری را اعلام می‌کنند و انگشت اتهام به سمت نهادهای کشور می‌رود که با آنها چه کرده‌اند، یا اگر کاری نکرده‌اند چرا الان کل دستگاه امنیتی کشور بسیج نمی‌شود برای یافتن صدرالساداتی‌ها و اطلاع رسانی به مردم! بی‌بی‌سی و امثالهم که حتی هنوز نمی‌دانند کدام یک از دو برادر عضو خبرگان است، در این خبر می‌دمند که یک عضو خبرگان رهبری و برادرش در ایران ناپدید شده‌اند؛ جوری که انگار با یک وضعیت مافیایی در کشور مواجهیم! این خبر طبیعتا با ایجاد التهاب و نگرانی در فضای رسانه‌ای و افکار عمومی همراه می‌شود.
بعد از دو روز حضرات صدرالساداتی آفتابی می‌شوند و معلوم می‌شود همه چیز یک بازی بچگانه بوده! بیانیه می‌دهند که ما تهدید شده بودیم و تصمیم گرفتیم گوشی‌های‌مان را خاموش کنیم و برویم چند روزی در یک نقطه نامعلوم! بدون اطلاع به خانواده! حرکت صدرالساداتی‌ها آنقدر غیرقابل توجیه است که رفقای رسانه‌ای ایشان هم نقدشان می‌کنند و می‌گویند این کار تشویش افکار عمومی بوده و قرار نبوده در مسیر عدالتخواهی به چنین حرکاتی دست بزنند! اما صدرالساداتی‌ها به جای عذرخواهی، در بیانیه‌شان دست پیش می‌گیرند که پس نیفتند؛ به همه دستگاههای کشور حمله می‌کنند که آنها پر شده‌اند از نفوذی! چرا؟ چون ادعاهای این دو برادر را پیگیری نکرده‌اند یا مخالف آنها هستند، پس نفوذی‌اند!روی انتقاد را به خود رهبر انقلاب هم گرفته‌اند که چرا جواب ادعاهای آنان را نداده‌ است. ظاهرا روی‌شان نشده، وگرنه خود رهبر انقلاب را هم نفوذی می‌خواندند!
حضرات! اگر عدالتخواهی‌تان هم به اندازه جنجال کودکانه چند روز اخیرتان و بیانیه بعدش باشد، باید فاتحه آن عدالتخواهی را خواند؛ همینقدر سطحی، بی مسئولیت نسبت به جامعه و افکار عمومی، همراه با ادعاهای بدون تحقیق، و با ترکیب کردن راست و دروغ...
حضرات! باور کنید عدالت‌خواهی اسباب بازی دست کودکان نیست و مسیر عدالتخواهان واقعی از این بازی‌های کودکانه جداست!