شناسهٔ خبر: 157145 - سرویس مجلس
منبع: فارس

مخالفان اقدامات ضد فساد قوه قضاییه خود را اصلاح کنند

اکبر رنجبرزاده عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اگر مسئولان از اتاق‌های شیشه‌ای خود بیرون بیایند و بین مردم بروند، می‌بینند که اقدامات قوه قضائیه موجب ایجاد امید در بین مردم شده و کسانی که در مقابل اقدامات قوه قضائیه می‌ایستند باید خود را اصلاح کنند.

به گزارش «نماینده» اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در انتقاد از نحوه برخورد قوه قضائیه با مفاسد گفت: کسی که علم مبارزه با فساد و حمایت از حقوق مردم و جلب اعتماد عمومی را برمی‌دارد، سایرین باید آن را مورد حمایت قرار دهند و کسانی که دغدغه مردم و نظام را دارند باید در این مسیر گام بردارند.

وی افزود: حرکت قوه قضائیه در مبارزه با فساد در بین توده‌های مختلف مردم موجب ایجاد امیدواری شده و این امیدواری در بین مردم دیده می‌شود.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: اگر مسئولان از اتاق‌های شیشه‌ای خود بیرون بیایند و در بین توده‌های مردم قرار بگیرند مطلع می‌شوند مردم از برخورد با مفاسد اقتصادی کاملا رضایت دارند و خوشحال و امیدوار هستند.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: روندی که تاکنون در کشور داشتیم چندان قابل دفاع نبوده که هر کس هر کاری را انجام دهد و بعد در حاشیه امنی قرار گیرد و به اندازه یک دهه پرونده‌اش جابجا شود و پس از آن هم شخص موردنظر تبرئه شده و هیچ اتفاقی برایش نیفتد.

وی افزود: حال که قوه قضائیه مصمم شده با خاطیان و مجرمان و مفسدان برخورد کند، می‌طلبد که دیگر قوا کمکش کنند و اگر کسی خودش را در مقابل اقدامات قوه قضائیه قرار می‌دهد، باید خودش را اصلاح کند تا اینکه بخواهد جلوی مقابله با فساد گرفته شود.

عضو هیات رئیسه مجلس در پایان گفت: رئیس جمهور در بحث مبارزه با فساد توسط قوه قضائیه نباید اظهاراتی داشته باشد که موجب ایجاد شائبه شود بلکه باید خود نیز عملا به بحث مبارزه با فساد بپردازد.