شناسهٔ خبر: 156982 - سرویس مجلس
منبع: فارس

برخورد قاطع با مفاسد، توطئه نا امید کردن مردم را خنثی کرد

ژرژیک آبراهامیان نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران در مجلس گفت: :اقدامات آقای رئیسی در برخورد با مفاسد بسیار عالی و هوشمندانه است و خنثی‌کننده توطئه‌هایی است که طراحان آن درصدد ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم هستند.

به گزارش «نماینده»،ژرژیک آبراهامیان نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران، گفت:‌عملکرد آقای رئیسی در قوه قضائیه در برخورد با مفاسد بسیار عالی و هوشمندانه است.

وی افزود:‌موضوعاتی که مدت زیادی است بسیاری از مردم و مسئولین دلسوز منتظر حل آن هستند و منتظر بودند تا از این طریق با مشکلات پیش آمده مقابله شود که خوشبختانه الان به نحو احسنت در قوه قضائیه این کار در حال انجام است. 

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: این اقدام آقای رئیسی در برخورد با مفاسد صد در صد موجب امید در جامعه می‌شود و اینگونه اقدامات، اقداماتی اعتماد ساز است.

آبراهامیان خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضی از رفتارها، کردارها و برنامه‌هایی که به صورت سازمان یافته تبلیغ می‌شود به دنبال آن است تا امید و باور را در جامعه ریشه‌کن کند و پرواضح است که در این حالت اگر مردم ما شاهد برخوردهای قانونی بی شائبه و توأم با قاطعیت باشند برنامه‌هایی که به منظور یاس و ناامیدی در جامعه طراحی می‌شود را خنثی می‌کند.

نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران در مجلس در پایان گفت: عملکرد همه دستگاه‌ها باید به نحوی باشد که همه چیز برای شفاف و روشن باشد و از هر توطئه‌ای که به دنبال شکستن باور و اعتقاد مردم است جلوگیری شود.