شناسهٔ خبر: 156755 - سرویس مجلس
منبع: فارس

ادعاهای پمپئو جنگ روانی و تبلیغاتی علیه ملت ایران است

امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس گفت: صحبت آقای پومپئو فقط یک جنگ روانی و تبلیغاتی است و اگر همین امروز اجازه حضور ایشان صادر شود مطمئنا این ادعا محقق نخواهد شد.

به گزارش «نماینده»، امیر خجسته نماینده مردم نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، در خصوص طرح درخواست وزیر امور خارجه ایالات متحده برای حضور در تهران اظهار داشت: مایک پمپئو سالیان سال در مقام ریاست سازمان جاسوسی آمریکا بوده است و به عنوان یک افسر اطلاعاتی به خوبی از نفرت و خصومت ملت ایران نسبت به دستگاه حاکمه ی آمریکا آگاه است. 

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به خصومت صد ساله آمریکا علیه ملت ایران، نابودی حجم انبوهی از سرمایه و اتلاف وقت کشور برای مقاومت در برابر ظلم مستمر آمریکا، افزود: حتی اگر تهران با درخواست پمپئو موافقت کند تامین امنیت برای ایشان بسیار دشوار خواهد بود. 

خجسته ادامه داد: با این شرایط بنده با اینکه هر حرکتی از طرف آمریکا را یک توطئه جدید برای جمهوری اسلامی میدانم اما مطمئنم تشکل های مختلف دانشجویی و مردمی اتفاقا از طرح این موضوع خوشحال و قطعا در راه روشن گری جامعه جهانی طرح و برنامه خواهند داشت و آقایان در شرایطی که برای مردم کشور خود و جامعه جهانی توانایی توجیه عملکرد خود را ندارند قطعا برای جواب دادن به ده ها سال توطئه و خصومت هیچ توجیهی نخواهند داشت .

وی افزود: با کمترین تحلیل به این نتیجه میرسیم که صحبت آقای پومپئو فقط یک جنگ روانی و تبلیغاتی است و اگر همین امروز اجازه حضور ایشان صادر شود مطمئن باشید این ادعا محقق نخواهد شد.