شناسهٔ خبر: 156723 - سرویس مجلس
منبع: فارس

آغاز به کار هیأت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی تا دو هفته دیگر

خصوصی سازی عضو هیأت رئیسه هیأت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی از آغاز به کار این هیأت در قالب 6 کمیته در اولین هفته کاری مجلس بعد از تعطیلات صحن خبر داد.

به گزارش «نماینده»، سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت:‌هیأت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی در اولین هفته کاری مجلس پس از تعطیلات دو هفته‌ای صحن، کار خود را در قالب 6 کمیته آغاز خواهد کرد. 

وی افزود: در مجلس هیأت‌های تحقیق و تفحص از خصوصی‌سازی شرکت‌های مختلف همچون ماشین‌سازی تبریز و... تشکیل شده، اما در این هیأت خصوصی‌سازی به طور عام چه در دوره آقای پوری‌حسینی و چه قبل از آن مورد تحقیق و تفحص قرار می‌گیرد و محدود به یک یا چند شرکت نیست. 

ابطحی اظهار داشت: هیأت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی دو دفتر کاری در مجلس شورای اسلامی و سازمان خصوصی‌سازی دارد و مردم هر اطلاع، سند و مدرکی در رابطه با تخلف صورت‌گرفته در واگذاری‌ها دارند، می‌توانند به این دو دفتر در مجلس و سازمان خصوصی‌سازی ارائه کنند. 

عضو هیأت رئیسه هیأت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی در پایان گفت: قرار است تا خطوط تلفنی هم برای این دو دفتر درنظر گرفته شود، اما تا آن زمان در مجلس تلفن‌های کمیسیون اقتصادی جوابگوی مردم برای این منظور خواهند بود.