شناسهٔ خبر: 156721 - سرویس مجلس
منبع: فارس

عضو کمیسیون امنیت مجلس: هر جا با آمریکایی‌ها از در قدرت وارد شدیم عقب‌نشینی کردند

حسن بیگی.jpg عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکایی‌ها زبان قانون را نمی‌فهمند و باید با آنها از در قدرت و زور وارد شد و هر کجا که ما این کار را کرده‌ایم آنها یک خاکریز عقب رفته‌اند.

به گزارش «نماینده»، ابوالفضل‌ حسن‌بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تحریم محمدجواد ظریف توسط آمریکا گفت: اقدام ترامپ در تحریم محمدجواد ظریف رفتاری برخلاف اخلاق و قانون است و این کار در حالی انجام گرفته که در منشور سازمان ملل آمده که هیچ وزیر امور خارجه‌ای نباید تحریم شود.

وی افزود: آمریکا بداند که با تحریم یک یا چند شخصیت نمی‌تواند مانع پیشرفت جمهوری اسلامی شود، بلکه این اقدامات همدلی و همبستگی ملی ما را بیشتر می‌کند و دست ما برای اقدامات بزرگتر باز می‌شود.

حسن‌بیگی خاطرنشان کرد:‌ در طول یک دهه گذشته ثابت شده هر جا که جمهوری اسلامی در مقابل آمریکایی‌ها ایستاد، آمریکا یک خاکریز عقب‌نشینی کرد و هر کجا که به حرف رهبری گوش داده نشد و یک خاکریز عقب آمدیم، آنها سعی کردند 10 خاکریز پیشروی کنند که البته در پیشروی خودشان با برخورد قاطع ملت ایران و نیروهای مسلح و نیروهای مقاومت مواجه شدند.

وی افزود: آمریکایی‌ها زبان خشک و زبان قانون را برنمی‌تابند و عادت کرده‌اند از در زور وارد صحنه شوند و طبیعتا کشوری پیروز است که در مقابل آنها با زبان نظامی همچون ساقط کردن پهپاد آنها توسط ایران برخورد کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: بر همگان واضح و روشن است که آمریکایی‌ها تنها زبان زور را می‌فهمند و از نرمش سوءاستفاده می‌کنند.