شناسهٔ خبر: 156270 - سرویس پارلمان شهری
منبع: فارس

قرارگاه خاتم خود را موظف می‌داند به مسؤولان شهری کمک کند و کنارشان باشد

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: قرارگاه خاتم به واسطه چالش‌هایی که تهران با آن روبرو است خود را موظف می‌داند کنار شهرداری تهران باشد.

به گزارش «نماینده»، سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی در مناطق ۲۱ و ۲۲ و کنترل سیلاب شمال و غرب شهر تهران گفت: مشکلات کلانشهر تهران از جنس ابر چالش است

سعید محمد ادامه داد: رسیدگی به این ابر چالش‌ها از اولویت های شهری است و دوستان در شهرداری تهران در حال دست و پنجه نرم کردن با آنها است.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خود را موظف می داند تا کنار مسوولان شهرداری تهران باشد تا رفاه بیشتری برای مردم شهر تهران به دست برسد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: شهر تهران دائما در حال گسترش است و امروز در منطقه ۲۱ و ۲۲ افزایش جمعیت بیشتری داشته است که نتیجه افزایش قیمت در مناطق مرکزی است.

سعید محمد خاطرنشان کرد: رسیدگی به موضوع آبهای سطحی یکی از اولویت‌های تهران است زیرا سیل ابتدای سال به ما هشدار داد که باید برای ایمنی تهران کاری کرد.

وی ادامه داد: سه رشته تونل در مأموریت قرارگاه قرار دارد که در زیر بزرگراه فتح، مخصوص و وردآورد است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء افزود: این تونلی که امروز ساخت آن آغاز می شود به طور حفاری کامل است اما دو رشته دیگر به صورت هدایت لوله است.

سعید محمد گفت: امیدواریم با جمع آوری این آبهای سطحی شاهد افزایش کیفیت زیست محیطی شهر تهران باشیم و ایمنی در شهر تهران افزایش پیدا کند.