شناسهٔ خبر: 156228 - سرویس سیاست
منبع: فارس

معاون مطبوعاتی ارشاد: از رسانه‌های فاقد سیاه نمایی تقدیر می‌شود

خددادی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رسانه‌هایی که در جریان سیل اخیر با ایجاد امید آفرینی، همگرایی، همبستگی میان مردم و به دوری از سیاه نمایی، وقایع را ثبت و ضبط کرده‌اند، در لیست رسانه‌های برتر قرار خواهند گرفت.

به گزارش «نماینده»، محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به شاخص‌های تعیین شده برای تقدیر از رسانه برتر در جریان سیل اخیر اظهار کرد: شاخص اصلی در جنگ رسانه‌ای که ما در آن قرار گرفته‌ایم، امید آفرینی، همگرایی، همبستگی، دوری از سیاه نمایی و واقع نمایی است.

وی افزود: بنای ما بر این است تا در این تقدیر، سهم، نقش رسانه و کارکردشان در اثرگذاری مشخص شود. در برخی از اتفاقات همچون سیل اخیر، سوءاستفاده‌کنندگان به هر دلیلی می خواهند در میان مردم یأس و نا امیدی ایجاد کنند و حتی به برجسته کردن کمبودها در میان آنها بپردازند.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: هر رسانه ای که این سهم و نقش را به خوبی ایفا کرده باشد، قطعا در لیست رسانه های تقدیری قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد:‌ محدودیتی برای تقدیر از رسانه ها نداریم و هم اکنون اسامی این رسانه ها مشخص نشده است، اما به زودی اعلام نهایی را خواهیم داشت.

بر اساس این گزارش رحمانی فضلی وزیر کشور، در بیست و نهمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی اعلام کرد که ارزیابی و بررسی آثار رسانه‌هایی که در جریان سیل اخیر فعال بوده‌اند،‌ برعهده معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.