شناسهٔ خبر: 156203 - سرویس سایر حوزه‌ها

پارک های آبی تفلیس در تور تفلیس سفر باتو

پارک های آبی تفلیس

در فصل گرما بهترین تفریحی که با این هوای گرم همخوانی دارد آب بازی است اما آب بازی در کجا؟ پارک های ابی بهترین جایی است که مردم به همراه خانواده هایشان می توانند در محیطی امن و آرام به بازی و تفریح بپردازند. پارک های آبی گرجستان یکی از بهترین پارک های آبی در جهان است و با توجه به زیاد شدن مسافرانی که به قصد گردشگری یا تجارت به این کشور مسافرت می کنند آشنایی با بعضی از این پارک ها بد نیست.

پارک آبی چینو پارادایس

چینو پارادایس بزرگترین پارک ابی در گرجستان و تور تفلیس  است که در پنج کیلومتری شهر تفلیس و نزدیک به دریاچه تفلیس واقع شده است. نام منطقه ای که این پارک قرار دارد به گلدانی صد و دو معروف است. این پارک در سال دو هزار و چهارده میلادی افتتاح شده است. وسعت این پارک بزرگ بیست هکتار می باشد که بزرگترین پارک آبی گرجستان به حساب می آید. البته این پارک یک مکان چند منظوره می باشد که شامل مجموعه ورزش های آبی گوناگونی است.

وسایل و امکانات سرگرمی زیادی با طراحی های جالب که بتوانن لحظات هیجان انگیزی را برای افرادی که به این پارک آمده اند فراهم سازند که می تواند خاطرات زیبایی از این پارک زیبا و بازی های هیجان انگیز آن به همراه خود می برند. از وسایل جالب و هیجان انگیز این پارک می توان به سرسره های آبی سر باز، سرسره های آبی سربسته، سرسره های تونلی سرسره های با تیوپ و بدون تیوپ  سرسره های یو شکل سرسره های چاله فضایی و سرسره های سورتمه ای اشاره کرد. البته توجه داشته باشید که هر سرسره ای به یک استخر مخصوص خود آن سرسره راه دارد.

پارک آبی چینو پارادایس در کنار وسایل بازی و سرگرمی دارای امکاناتی دیگر نیز می باشد که از آنجمله می توان به بخش ماساژ و سونا بخش بدنسازی بخش بدنسازی، بخش ساحلی، پارک کودکان، پارک داینو کابین سرما انواع استخرهای استاندارد را نام برد. در پارک آبی چینو پارادایس چهار استخر مختلف با کاربرد های گوناگون می باشد. یکی برای استراحت و آرامش.  یکی برای کودکان یکی برای ماساژ و آب درمانی و جالبترین استخر که برای گوش کردن موسیقی می باشد.

پارک آکوا گینو

به گزارش سفر باتو ، در تفلیس پارک های آبی زیادی وجود دارد که همه آنها جالب و متنوع می باشد. در منطقه دیدوبه در نزدیکی دریاچه تفلیس پارک آبی زیبایی می باشد که نام آن آکوا گینو است. که با گرم شدن هوا تعداد زیادی از مردمی که از دست گرما گریزان هستند به این پارک زیبا سرازیر می شوند. افرادی که به این پارک می آیند از خود کشور گرجستان و سایر جاهای دنیا هستند که به این پارک آمده اند تااز امکانات پارک و آب و هوای خوب منطقه استفاده نمایند. این پارک دارای وسایل بازی فراوانی است که به خصوص برای کودکان بسیار جذاب می باشد. ساعت کاری پارک اکوا گینو از ساعت هشت صبح تا پنج بعد از ظهر می باشد. در این پارک زیبا امکانات و وسایل تفریحی زیاد و متنوعی وجود دارد که می تواند لحظات شاد و مهجی را برای شما و خانواده تان فراهم سازد. از جمله وسایل تفریحی آن می توان به سورتمه دراز، مجموعه ساحلی، دینو پارک، بازی تارزانا اشاره کرد و از امکانات ورزشی به سونا و جکوزی، استخر های متنوع سالن ماساژ، والیبال ساحلی، مجموعه بدنسازی می توان نام برد. همچنین این پارک دارای کافه رستوران و بار می باشد.

پارک متاسمیندا

در بین پارک های شهر زیبای تفلیس در تور تفلیس  پارک متاسمیندا یکی از قدیمی ترین پارک های این شهر به حساب می آید. این پارک هم در فصل گرما طرفداران زیادی پیدا می کند که جای هیچ تعجبی ندارد و مردم تفلیس و سایر مسافران از تفریح کردن در این پارک زیبا لذت می برند. این پارک در منطقه متاسمیندا پلات واقع شده است. در این پارک انواع امکانات و سرگرمی های تفریحی برای مشتریان در نظر گرفته شده است. از جمله این سرگرمی ها انواع استخر های متنوع فضای بازی کودکان سالن های بدنسازی سرسره سورتمه ای سالن ماساژ و آب درمانی نیز موجود می باشد. نکته جالب اینکه در اطراف این پارک زیبا کافه های بسیار زیادی وجود دارد که انواع غذا های گوناگون گرجستانی را می توانید میل بنمایید و ابدا نگران قیمت های این غذا ها نباشید چون قیمتشان مناسب می باشد.

در فصل گرما بهترین تفریح شرکت در بازی ها و تفریحاتی است که در آن از آب به عنوان عنصر اصلی استفاده شده باشد. در پارک های آبی این موضوع کاملا رعایت می شود. و شما می توانید با کمک از راهنمایی ها افرادی که در این رشته با تجربه می باشند استفاده نمایید و لحظات خوب شاد و خاطره انگیزی برای خود و خانواده تان ایجاد کنید.