شناسهٔ خبر: 156176 - سرویس جامعه
منبع: فارس

۲۲۴۰ طرح ترافیک به خبرنگاران اختصاص یافت

طرح ترافیک خبرنگاری دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد خبرنگاران از اختصاص ۲۲۴۰ طرح ترافیک به خبرنگاران خبر داد و گفت: اسامی خبرنگاران و رسانه‌های دریافت کننده طرح ترافیک تا پایان تیر در سامانه شفافیت قرار می‌گیرد.

به گزارش «نماینده» فرهاد خوانساری دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاری، درباره سهمیه طرح ترافیک رسانه‌ها اظهار داشت: امسال ۲ هزار و ۶۰ مورد طرح ترافیک برای اهالی رسانه در نظر گرفته شد ولی با توجه به درخواست‌های خبرنگاران در نهایت این آمار به ۲ هزار و ۲۴۰ مورد رسید.

وی افزود:‌هر چند که میزان طرح‌های ارائه شده نسبت به سال گذشته کاهش نداشته است ولی کسانی که خود را محق دریافت طرح ترافیک می‌دانند ولی آن را دریافت نکرده، بیشتر شده‌اند. چرا که سال گذشته ۵۰۰ رسانه برای طرح ثبت نام کرد ولی امسال ۹۰۰ رسانه متقاضی دریافت طرح ترافیک بود.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاری ادامه داد:‌ برای جا ماندگان طرح ترافیک و بلیت اتوبوس زمانی تعیین شد که روز گذشته به اتمام رسید و ارزیابی جاماندگان امروز آغاز و از دو روز آینده توزیع همه کارت بلیت‌ها انجام می‌گیرد.

خوانساری گفت:‌ همه دریافت کنندگان طرح ترافیک اسامی آنها به همراه رسانه‌شان در سامانه شفافیت تا آخر تیر ارائه خواهد شد.