شناسهٔ خبر: 155947 - سرویس مجلس
منبع: میزان

تشکیل وزارت بازرگانی با برنامه‌های بالادستی مغایرت دارد/ گفتن اینکه مشکلاتمان با تشکیل وزارت بازرگانی حل و فصل خواهد شد انصافاً خیلی قابل قبول نیست

حاجی بابایی/2 رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه تشکیل وزارت بازرگانی با برنامه‌های بالادستی مغایرت دارد، اظهار داشت: گفتن اینکه مشکلاتمان با تشکیل وزارت بازرگانی حل و فصل خواهد شد انصافاً خیلی قابل قبول نیست و دلیلش این است که ما باید کار خود را بدون وجود چنین وزارتخانه‌ای انجام دهیم.

به گزارش «نماینده» حمیدرضا حاجی‌بابایی ، در ارزیابی خود از تشکیل «وزارت بازرگانی» گفت: موضوع تشکیل وزارت بازرگانی با حضور بسیاری از کارشناسان در فراکسیون نمایندگان ولایی موردبررسی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: ما قصد نداریم بگوییم که اگر وزارت بازرگانی تشکیل شود مشکلات حل می‌شود؛ البته شاید تحرکاتی ایجاد شود، اما به هر حال به میزانی که این تحرکات مثبت است – به دلیل اینکه مقوله بازرگانی زیر نظر دو وزیر قرار می‌گیرد – منفی هم خواهد بود چرا که اختلافات می‌تواند از فواید آن بکاهد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیش‌تر هم در این زمینه بین وزارتخانه‌هایی، چون «جهاد کشاورزی» و «صمت» اختلافاتی وجود داشت که به واقع یک دولت باید می‌آمد و اختلافات این دو وزارتخانه را رفع و رجوع می‌کرد بنابراین مضرات چنین وزارتخانه‌ای از فوایدش بیشتر است.

حاجی بابایی با بیان اینکه تشکیل وزارت بازرگانی با برنامه‌های بالادستی مغایرت دارد، اظهار داشت: گفتن اینکه مشکلاتمان با تشکیل وزارت بازرگانی حل و فصل خواهد شد انصافاً خیلی قابل قبول نیست و دلیلش این است که ما باید کار خود را بدون وجود چنین وزارتخانه‌ای انجام دهیم.

وی بیان داشت: به نظر می‌رسد تشکیل وزارت بازرگانی در حال حاضر نمی‌تواند خیلی مفید باشد.