شناسهٔ خبر: 154773 - سرویس مجلس
منبع: مهر

فلاحت پیشه:

اعضای کمیسیون امنیت ملی از نیروگاه اتمی بوشهر بازدید می‌کنند

فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعضای این کمیسیون به زودی جهت بازدید از نیروگاه اتمی بوشهر به این استان سفر می‌کنند.

حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، از سفر قریب الوقوع اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به بوشهر خبر داد.

وی افزود: هدف از سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به بوشهر این است که در وهله اول در راستای گزارش‌های نظارتی خود از نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه همچنین در این سفر قرار است اقدامات جدیدی که در نیروگاه اتمی بوشهر صورت گرفته است، مورد بازدید قرار گیرد، تصریح کرد: ایران و روسیه اخیراً قراردادی منعقد کرده اند که دو نیروگاه جدید هسته‌ای در بوشهر احداث شود که بررسی آخرین وضعیت احداث این دو نیروگاه جدید اتمی هم در برنامه‌های بازدید این کمیسیون قرار دارد.

فلاحت پیشه درباره زمان دقیق این بازدید، خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، چند طرح مقابله به مثل با آمریکا را تهیه کرده و در دستور کار دارد و پس از اتمام بررسی این طرح‌ها در صحن علنی مجلس، سفر در بوشهر را در برنامه خود داریم.