شناسهٔ خبر: 154722 - سرویس مجلس
منبع: فارس

حسن‌بیگی: اقدام آمریکا در برابر سپاه موجب اتحاد بیشتر در کشور شد

حسن بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تیغ‌های آمریکا در عرصه‌های مختلف علیه ایران کند شده است، گفت: رفتار توهین‌آمیز آمریکا در قبال سپاه اتحاد و همدلی در داخل کشور را بیشتر کرد.

به گزارش «نماینده» ابوالفضل حسن‌بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی توسط آمریکا گفت: این اقدام آمریکا موجبوحدت و یکپارچگی بیشتر در داخل ایران شد و امروز بیش از ۸۰ میلیون ایرانی خود را سپاهی می‌دانند و یک دل و یکصدا در برابر دشمن ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه تیغ‌های آمریکا در اسلحه‌های مختلف علیه ایران کند شده است، گفت: امروز ما شاهدیم که همه نیروهای مقاومت با سپاه اعلام همبستگی، همدلی و همراهی می‌کنند و این نشان از بی‌اثر بودن رفتار توهین آمیز آمریکا علیه سپاه دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: سپاه نور چشم و قوت قلب ملت ایران و مستضعفین دنیا است و الگویی برای جوانان و جبهه مقاومت است و خاری است در چشم آمریکا و رژیم صهیونیستی.

حسن‌بیگی با اشاره به حادثه سیل اخیر در تعدادی از استان‌های کشور خاطرنشان کرد: ما دیدیم سپاه با تمام قوا برای خدمت‌رسانی به مردم در صحنه حاضر شد و تمام توان خود را برای این منظور به کار گرفت و تحریم‌ها و فشارهای آمریکا نیز نتوانست مانع از خدمت‌رسانی به مردم شود.

وی افزود: امروز همه ملت ایران سپاهی هستند و اینگونه نیست که سپاهی بودن مخصوص قشر خاصی باشد و سپاه در میان مردم جایی دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت:‌ بسیج سازندگی یا همان نیروی جهاد با دست بعضی از دست‌نشانه‌های آمریکا منحل شد و خلائی در کشور به وجود آورد. امام جهاد و سپاه را دو بازی انقلاب می‌دانست اما جهاد با طراحی‌هایی که انجام شد به صورت خبیثانه منحل شد و امروز امیدشان بر این بود خلاء وجود جهاد می‌تواند موجب ایجاد معضلاتی برای کشور شود که البته ما دیدیم حرکت‌های جهادی در کشور سرعت خوبی گرفته است