شناسهٔ خبر: 154685 - سرویس سایر حوزه‌ها
منبع: قدس خبر

بیانیه حوزه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) علیه اقدام ننگین امریکا

بیانیه 43 حوزه علمیه باقر العلوم علیه السلام شهرستان قدس علیه اقدام ننگین امریکا در مورد تروریست دانستن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش«نماینده»، حوزه علمیه باقر العلوم علیه السلام شهرستان قدس علیه اقدام ننگین امریکا در مورد تروریست دانستن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاه پاسداران یکی از دستاوردهای بزرگ و برآمده از متن ملت ایران است. سپاه پیوسته در خط مقدم به جهت خدمت رسانی و مقابله با افراط گری بوده است. سپاه پاسداران به عنوان یکی از نیروهای مسلح، پر قدرت و پر توان در کنار ارتش بوده است و در طول عمر با برکت خود از جمله ۸ سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و کمک مستشاری به دولت ها و ملت های منطقه برای مبارزه با تروریسم مانند برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران می درخشد.

حوزه علمیه باقرالعلوم (ع)ضمن محکومیت شدید اقدام خصمانه و غیر قانونی امریکا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی این اقدام بی اساس را خطری بزرگ برای صلح و امنیت منطقه و نقض آشکار قواعد آمره حقوق بشر و ملل متحد می داند.

تروریست واقعی و شماره یک جهان خود امریکاست به خاطر تحصیل سیاست های خصمانه و وحشیانه و عامدانه نسبت به مردم مظلوم جهان از جمله حمله به هواپیمای مسافر بری ایران در سال ۱۳۶۷،مشارکت در کشتار مردم یمن و دیگر شهروندان غیر نظامی در غرب آسیا.
چه افتخاری بالاتر از این که وحشی ترین آدمکشان، کشوری که در سراسر جهان جنایت کرده ما را دشمن خود بداند، این بزرگترین افتخار ماست.
امریکا بداند ایران یک کشور ریشه دار، متمدن و دارای نفوذ در منطقه است. این طرح در صورت تصویب قطعا تبعات سنگینی برای امریکا خواهدداشت.

سگر دشمن این خاک شود گرگ، شود شیر
دندان بکند تیز، نشانم بدهد چنگ
گر یک وجب از خاک مرا چشم بدوزد
تاوان بدهد خاکش فرسنگ به فرسنگ

حوزه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) شهرستان قدس- ۹۸/۰۱/۲۰