شناسهٔ خبر: 154683 - سرویس سایر حوزه‌ها
منبع: قدس خبر

پاسداران واقعی مدافع حریم ولایت اند

سپاه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس در دیدار بانوان ادارات با پاسداران گفت: شما که در اقشار مختلف و ادارات و در سنگری که فعالیت می کنید و از انقلاب اسلامی محافظت می کنید، به گونه ای پاسدار هستید.

به گزارش«نماینده»، حسین حبیبی، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس در دیدار بانوان ادارات با پاسداران شهرستان قدس، به نیابت از فرمانده ناحیه مقاومت که در مناطق سیل زده حضور داشتند، به مناسبت روز پاسدار، اظهار داشت: پاسداران واقعی کسانی اند که در صحنه مبارزه با تروریست هستند و خود را مدافعان حریم ولایت می نامند و امروز را باید با آنها تبریک گفت و ما هم افتخار می کنیم که لباس مقدس سپاه بر تن داریم.

وی افزود: پاسداران انقلاب اسلامی همواره در تمام عرصه ها حضور دارند و برای صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن در گرم ترین و سردترین نقاط کشور و در سخت ترین مسیرها و ارتفاعات جلوی متجاوزین ایستاده اند. پاسدارانی که شبانه روزی در حفظ حریم این مرز و بوم جانفشانی می کنند تا گزندی به این سرزمین نرسد.

حبیبی ادامه داد: فعالانی هم در فضای مجازی با حضور فعال خود همیشه در صحنه بوده و با آلوده سازیی که دشمن ایجاد می کند، مقابله می کنند. امروز، نقش سازندگی بسیج و سپاه در مناطق سیل زده و آسیب دیده هستند. این ها بخش کوچکی از سنگرهایی است که سپاه در آن فعالیت می کند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس تصریح کرد: از نظر ما، شما بانوانی که در اقشار مختلف و ادارات هستید همه به گونه ای پاسدارید. پاسداری شما در سنگری است که در آن فعالیت می کنید تا از انقلاب و آرمان هایش محافظت کنید.