شناسهٔ خبر: 154682 - سرویس سایر حوزه‌ها
منبع: قدس خبر

سپاه با تمام توان برای رفع مشکلات مردم می کوشد

سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی حجت الاسلام ملکی گفت: سپاه پاسداران با تفکر ارزشی خود با ساخت شهرکهای کوچک ابر قدرتی نظام غرب و دیوار پوشالی را درهم شکست.

به گزارش«نماینده»، نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس با توجه به اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین علیه‌السلام که مزین به روز پاسدار است، اظهار داشت: عزیزان سپاهی با تفکر انقلابی و تکیه بر توان داخلی در دوران تحریم ما را از نیازمندی به کشورهای غربی در زمینه اقتصادی انرژی و حامل‌های سوختی بی نیاز کردند.


وی افرود: فرزندان شما پالایشگاه‌های متعددی ساختند و از همه مهمتر وقتی که دولتیان و غیر دولتی هادر حال فعالیت اقتصادی بودند و تمام اومیدشان به اروپایی‌ها و غربیها بود ودر مقابل، آنها هم همیشه اینها را ناامید می کردند، طبق فرموده رهبر معظم انقلاب «آنها به فکر مردم ما نبوده و نخواهند بود»سپاه با تمام توان بر اساس نیاز انقلاب ورودکرد و پالایشگاه نمونه و بی نظیر در ستاره خلیج فارس را در منطقه ساخت و نه تنها ما را از ورود بنزین و حامل‌های سوختی بی نیاز کرد بلکه امروزه جمهوری اسلامی جزء یکی از کشورهای صادر کننده بنزین بعد از چهل سال از انقلاب اسلامی به برکت سپاه است.
وی ادامه داد: مانیاز به پیشرفت داریم داشتیم زیرا آنها هر از گاهی ما راتهدید کرده و می‌کنند و نیاز هست که ما در زمینه مسایل اقتصادی و بنزین بی نیاز شویم.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان قدس گفت: آنها انقلاب ما را تهدید کردند و سپاه فعالیتهای بسیاری را با تفکر انقلابی، دینی و تبعیت از ولایت فقیه در ایران اسلامی انجام داده است، اما مهمترین حرکتی که بنیان نهاد حرکت و تثبیت مادی تباری است.

وی بیان کرد: این تفکر از همه کارها ارزشمند است تفکری که خیلی ها به آن اعتقاد ندارند ما ایرانی ها و جوانها می توانیم هر کاری را که در جهت پیشرفت انقلاب اسلامی است را انجام دهیم، بدون نیاز به دشمن کشور را به اوج قله پیشرفت و تعالی برسانیم و در تمام این کارها ذره ای غربیها و دشمنان با ما همکاری نکرده و نخواهند کرد.
حجت السلام والمسلمین ملکی نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس تصریح کرد: سپاه پاسداران با تفکر ارزشی خود با ساخت شهرکهای کوچک ابر قدرتی نظام غرب و دیوار پوشالی را درهم شکست و به تمام دنیا نشان داد که میتوان بدون مذاکره با دشمن از آن امتیاز گرفت و با این تفکر مادی تباری ثابت کرد بدون نشستن در میز مذاکره دشمن را می شود شکست داد و وادار به عقب نشینی کرد و در عراق این کار را  انجام داد. در ساخت پالایشگاهها و اتوبانها این اراده و قدرت خود را نشان داد.