شناسهٔ خبر: 154396 - سرویس مجلس
منبع: میزان

رضایی کوچی در پیامی مطرح کرد:

به‌عنوان رئیس کمیسیون عمران مجلس به‌جد پیگیر علل و عوامل دخیل در حادثه سیل خواهم بود

 رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس، از ورود این کمیسیون به پرونده عوامل و دلایل بروز حوادث سیل در سه استان کشور خبر داد.

به گزارش «نماینده» محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس در پیامی ضمن عرض تسلیت در پی درگذشت جمعی از هموطنان در حوادث اخیر سیل، از ورود کمیسیون عمران مجلس به پرونده دلایل و عوامل بروز این حوادث خبر داد. متن پیام به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر جانکاه درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه سیلاب شیراز جان و دل هر انسانی را به درد می‌آورد. باران رحمت خداست، اما عملکرد متولیان امر نباید نتیجه این رحمت الهی را به زحمت و خسارت مردم تغییر دهد.

متاسفانه در برنامه ریزی و افزایش تاب آوری شهرها، روستاها و محورهای ارتباطی، پیشگیری و مقابله با حوادث و مدیریت بحران، ضعیف عمل می‌شود و در نتیجه شاهد حوادثی، چون سیل اخیر در استان گلستان و امروز در شیراز هستیم.

اینجانب ضمن تسلیت به مردم ایران اسلامی، برای درگذشتگان حادثه امروز مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و آرامش از درگاه پروردگار آرزومندم و به عنوان رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به جد پیگیر علل و عوامل دخیل در این حوادث خواهم بود.

از مسئولین نیز می‌خواهم که ضمن آمادگی برای مقابله با این حوادث، با تمام توان نسبت به خدمات رسانی مناسب به آسیب دیدگان اقدام و تمهیدات لازم را اتخاذ نمایند.