شناسهٔ خبر: 154206 - سرویس پارلمان شهری
منبع: مهر

محسن هاشمی:آمادگی تعامل با دستگاه قضا را داریم

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: شورا آمادگی دارد تا با دستگاه قضا تعامل داشته باشد تا علاوه بر خدمات رسانی مبارزه با فساد و رانت به بهترین نحو ممکن انجام شود.

به گزارش «نماینده»  ، محسن هاشمی پیش از آغاز جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: چهارشنبه هفته گذشته بودجه شهرداری تهران به هیئت تطبیق فرمانداری تهران ارسال شد و منتظر پاسخ فرمانداری هستیم. از این رو به اعضای شورای شهر اعلام کردیم تا در روزهای پایانی سال حضور داشته باشند تا بتوانیم از ابتدای سال ۹۸، بودجه را به شهرداری ابلاغ کنیم.

وی همچنین به حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تبریک گفت و اظهار داشت: دستگاه قضا با ۳۰ میلیون پرونده یکی از پر مشغله ترین نهادها است و این مسئله نیازمند اصلاح قوانین است.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: ارتباط بین مدیریت شهری و دستگاه قضا به ویژه دیوان عدالت اداری و سازمان بازرسی کل کشور یک موضوع راهبردی است که خدمات رسانی به مردم به بهترین نحو انجام شود و این تعامل در ارائه خدمات رسانی به مردم نقش مهمی دارد. شورا آمادگی دارد تا با دستگاه قضا تعامل داشته باشد تا بتواند خدمات رسانی به بهترین نحو ممکن در کنار مبارزه با فساد و رانت و کارآمدی انجام شود.