شناسهٔ خبر: 154192 - سرویس جامعه
منبع: فارس

فرمانده انتظامی پایتخت مطرح کرد؛

ممنوعیت استفاده از چراغ‌های گردان خودروها در خارج از زمان مأموریت

سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت گفت: استفاده بی‌مورد و روشن کردن چراغ‌های گردان وسایل نقلیه سازمانی در زمانی غیر از مأموریت‌ و موارد خاص ممنوع است.

به گزارش «نماینده»، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ  در کارگاه آموزشی رانندگان سازمانی با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: پلیس الگوی شهروندان است و ما باید در ابتدای امر خودمان قانون‌مدار باشیم و سپس سراغ اصلاح و برخورد با رانندگان خاطی رویم. 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ  با اشاره به این موضوع که مردم از پلیس توقع ویژه‌ای دارند، تصریح کرد: رانندگان خودروهای سازمانی باید قانونمند باشند و همه اصول ترافیکی را رعایت کرده تا بتوانند با سایر شهروندان و رانندگان خاطی برخورد قانونی کنند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: استفاده بی‌مورد از خودروهای سازمانی و روشن کردن چراغ‌های گردان وسایل نقلیه سازمانی به غیر از حین ماموریت‌ها و موارد خاص توسط کارکنان و رانندگان سازمانی ممنوع است. 

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز در حاشیه این کارگاه آموزشی، اظهار داشت: هر یک از مامورین و کارکنان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در صورت انجام هرگونه تخلف رانندگی چه با خودروی شخصی خود و چه با خودروی سازمانی علاوه بر توقیف خودرو و پرداخت جرائم، با آنها برخورد انضباطی نیز صورت می‌گیرد. 

در پایان ضمن تبریک سال جدید، همه رانندگان سازمانی را به نظم، انضباط و رعایت قوانین و مقررات فرا خواند.