شناسهٔ خبر: 153589 - سرویس مجلس
منبع: خانه ملت

اگر لوایح cft و پالرمو به تصویب برسند؛قطعا این کشورها بهانه های دیگری را برای ایران خواهند گذاشت

حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: اگر لوایح سی اف تی و پالرموهم به تصویب برسند؛ قطعا این کشورها بهانه دیگری را سر راه ایران خواهند گذاشت و آن بلایی را که بر سر کشورهایی مثل لیبی و سوریه آوردند علیه کشور ما انجام خواهند داد.

به گزارش «نماینده» حسن نوروزی ،  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان مبنی بر اینکه مسئولان فریب لبخند دشمن را نخورند و دوست و دشمن را بشناسید،گفت: همانگونه که در بحث برجام به صورت مکرر اعلام می کردیم که نباید تیم مذاکره کننده نسبت به لبخند دشمن دلشاد شوند؛بلکه باید برنامه های خود را برای ادامه انقلاب پیاده کنیم.

وی در ادامه افزود: در رابطه با مسائلی از قبیل سی اف تی و پالرمو هم بارها اعلام کرده ایم که نباید به این معاهده های بین المللی تکیه کرد،بلکه باید بر اهداف انقلاب و همچنین پیشبرد نسخه اقتصاد مقاومتی تکیه کنیم.

باید با هر کشوری متناسب با پول همان کشور معاملات خود را  انجام دهیم

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید از اینگونه تعهدات  بین اللملی که مسئولان دولتی فکر می کنند گره گشای کشور هستند؛ قطع امید کنیم و همچنین نباید معاملات خود را وابسته به دلار و یورو کنیم.

نوروزی ادامه داد: باید با هر کشوری متناسب با پول همان کشور معاملات خود را  انجام دهیم و این را بدانیم که از سوی کشورهای آمریکا و اروپایی چیزی نصیب ملت ما نمی شود.

اگر لوایح  سی اف تی و پالرمو به تصویب برسند قطعا این کشورها بهانه های دیگری را برای ایران خواهند گذاشت

وی تصریح کرد: اگر لوایح سی اف تی و پالرموهم به تصویب برسند؛ قطعا این کشورها بهانه دیگری را سر راه ایران خواهند گذاشت و آن بلایی را که بر سر کشورهایی مثل لیبی و سوریه آوردند علیه کشور ما انجام خواهند داد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار کرد: ایران یک کشور مستقل است و باید به محورهای فکری خود بیندیشیم و در جهت تقویت اقتصاد کشور مان گام ها ی محکم تری را برداریم و بدانیم که آنها موفق نخواهند شد.