شناسهٔ خبر: 153316 - سرویس اقتصاد
منبع: تسنیم

مسئولیت واگذاری استقلال و پرسپولیس با سازمان خصوصی‌سازی است

داورزنی43 معاون وزیر ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس گفت: مسئولیت در این‌باره در اختیار سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش مصوبه دولت را گرفته است.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا داورزنی درباره آخرین وضعیت خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس و اقدامات وزارت ورزش گفت: مسئولیت در این‌باره در اختیار سازمان خصوصی‌سازی و  وزارت ورزش مصوبه دولت را گرفته است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که سازمان خصوصی‌سازی هم دنبال این است فرایند و نحوه واگذاری را بررسی کند تا زودتر این دو باشگاه خصوصی شود، تاکید کرد: بدون شک ما در وزارت ورزش بیش از خیلی از دوستان علاقه داریم هرچه زودتر این دو باشگاه به مردم واگذار شود.

وی درباره انتخاب مدیرعامل استقلال و پرسپولیس از سوی وزارتخانه در این شرایط، گفت: طبیعی است که این دو باشگاه نمی توانند بی‌صاحب باشند. تا زمانی که متولی دولت می‌باشد، وزارت ورزش درباره مجمع دو باشگاه تصمیم‌گیر است.

معاون وزیر ورزش افزود: این دو باشگاه در دو سال اخیر فوق‌العاده کار کردند و نباید به برنامه‌های آنها آسیب برسد. باید همواره حال این دو باشگاه خوب باشد تا زمانی که واگذار شد. بعد از واگذاری همه چیز در هیئت مدیره خودشان معرفی می‌شود.