شناسهٔ خبر: 153289 - سرویس مجلس
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

موسوی لارگانی:قدرت ایران در منطقه بعد از پیروزی انقلاب افزایش یافت

موسوی لارگانی/2 نماینده مردم فلاورجان گفت: انقلاب جمهوری اسلامی برکاتی داشته که قابل شمارش نبوده و خدمات نظام ایران را نمی‌توان انکار کرد.

به گزارش «نماینده»،سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی گفت: ما در مباحث مختلفی به خودکفایی صد در صد رسیده‌ایم؛ پیش از پیروزی انقلاب علی‌رغم حاصل‌خیز بودن اقصی نقاط کشورمان  در محصولاتی مانند گندم و برنج، وارد کننده محض بودیم.

وی افزود: پیش از پیروزی انقلاب عمده مایحتاج محصولات کشاورزی از خارج از کشور به ایران وارد می‌شد اما اکنون می‌توانیم ادعا کنیم که بسیاری از محصولات کشاورزی را ما به کشورهای دیگر صادر می‌کنیم.

موسوی لارگانی تصریح کرد: پیش از پیروزی انقلاب برای تأمین سلاح و محصولات دفاعی کاملا وابسته به خارج از مرزها بودیم اما اکنون جزء صادر کنندگان هستیم.

نماینده مردم فلاورجان با اشاره به رشد صنعت ایران در طی 40 سال گذشته بیان کرد: حوزه صنعت در سال‌های پیش از انقلاب کاملا وابسته بود اما اکنون جزء صادر کنندگان بزرگ آهن،‌ آلومینیوم،‌ فولاد و برق هستیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی برکاتی داشته که قابل شمارش نیست و خدمات نظام به کشور را نمی‌توان انکار کرد.

موسوی‌لارگانی گفت: اکنون جایگاه ایران در منطقه به مراتب برجسته‌ شده است.  در حالی که در دوران پیش از انقلاب به ایران به چشم حامی صهیونیسم و نوکر سرسپرده استکبار نگاه می‌شد؛ اکنون همگان ما را به چشم مدافع مظلومان جهان می‌شناسند.