شناسهٔ خبر: 153262 - سرویس پارلمان شهری
منبع: تسنیم

پیشنهاد قفل کردن درب برای از حد نصاب نیفتادن جلسه

شورای شهر تصمیم مسجدجامعی برای خروج از جلسه علنی شورای شهر تهران با واکنش محسن هاشمی روبه‌رو شد.

به گزارش«نماینده»، در حالی که قرار بود صدو بیست و دومین جلسه شورای شهر تهران، امروز از ساعت ۸ صبح با حضور اعضای شورای شهر تهران برگزار شود که این جلسه با تاخیر یک ساعته‌ای برگزار شد. این باعث شد که محسن هاشمی تذکراتی را به صورت شوخی به اعضای شورای شهر تهران بدهد.

به گزارش تسنیم، در بررسی یکی از مواد دستور جلسه امروز شورای شهر تهران نیز و در حالی که ۱۵ نفر از ۲۱ نفر از اعضای شورای شهر تهران در جلسه حاضر بودند، احمد مسجد جامعی بنا داشت از صحن شورا خارج شود که این کار با مخالفت رئیس شورای شهر تهران روبرو شد و وی خطاب به مسجدجامعی گفت: اگر شما صحن شورا را ترک کنید، جلسه از حد نصاب می‌افتد.

حجت نظری دیگر عضو شورای شهر تهران که در هفته‌های گذشته نیز حواشی را در صحن شورای شهر تهران داشته و در جلسه گذشته درگیری لفظی را با صدر اعظم نوری در رابطه با کولر داشت، خطاب به رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: برای اینکه اعضای شورای شهر تهران از جلسه خارج نشوند، شما نیز به سبک رئیس مجلس درب را قفل کنید.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران نیز با اشاره به عدم حضور ۶ نفر از اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز گفت: دوستان ببینند اگر کسی از اعضا در طبقه بالا قایم شده است در جلسه حاضر شود!