شناسهٔ خبر: 151997 - سرویس مجلس
منبع: فارس

پزشکیان در واکنش به سخنان اخیر ظریف: نباید حرف‌هایی را مطرح کنیم که دشمنان بهانه بگیرند

مسعود پزشکیان نایب‌رئیس اول مجلس گفت: ما نباید حرف‌هایی را مطرح کنیم که دشمنان بهانه بگیرند اما اینکه عده‌ای هم می‌خواهند بگویند ما خیلی پاک هستیم، اینطور نیست.

به گزارش «نماینده»، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز و نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، درباره اظهارات اخیر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در خصوص پولشویی اظهار داشت: بنده حرف‌های آقای ظریف را نشنیده‌ام.

وی افزود: کلیات قضیه این است که یکسری واقعیات در کشور وجود دارد و دشمنان می‌خواهند از ما آتو بگیرند.

نایب رئیس اول مجلس همچنین عنوان کرد: به هر حال ما نباید حرف‌هایی را مطرح کنیم که دشمنان بهانه بگیرند اما اینکه عده‌ای هم می‌خواهند بگویند ما خیلی پاک هستیم که اینطور نیست.

پزشکیان در ادامه در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه اگر مواردی مبنی بر پولشویی در کشور وجود دارد باید مستندات و مدارک آن به قوه قضائیه ارائه شود،‌گفت: به هر حال به عنوان مثال تمام مؤسسات مالی اعتباری که پول‌ها را برداشتند و مردم هم در خیابان اعتراض کردند تا کنون محاکمه کرده‌اند؟ پول‌ها کجا رفته است؟ خب این‌ها را محاکمه کنند چند سال است که خرده‌گذاران و مردم معترض در خیابان هستند.

وی افزود: در حال حاضر اگر این هیأت سه نفره هم نبود باز هم مردم در خیابان‌ها بودند و مشابه این موارد هم وجود دارد یعنی این حرف‌ها فقط خرج سیاسی دارد.