شناسهٔ خبر: 151344 - سرویس سیاست
منبع: روابط عمومی حزب موتلفه

راه بازگشت اصحاب فتنه اعلام تبری از توطئه آمریکا است

حبیبی دبیرکل حزب موتلفه تصریح کرد: راه بازگشت اصحاب فتنه این است که تبری خود را از توطئه آمریکا اعلام کنند و به دامان ملت باز گردند.

به گزارش«نماینده»، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب اظهار کرد: روز ۱۳ آبان یادآور کشتار دانش آموزان و جوانان ایران بدست رژیم طاغوتی مزدور آمریکا در سال ۵۷ است که مسئول اصلی آن جنایات، آمریکاست.

حبیبی افزود: ۱۳ آبان سالگرد تبعید امام خمینی(ره) توسط مزدوران آمریکا در ایران و ترکیه در سال ۱۳۴۳ است که مسئولیت آن مستقیما بعهده آمریکاست.

وی اظهار کرد: آمریکا مسئول تصویب مخفیانه کاپیتولاسیون آمریکایی است که به همت شهدای موتلفه اسلامی و فداکاری ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) به مفتضح شدن آمریکا و شاه انجامید.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: ۱۳ آبان روز آشکار شدن توطئه‌چینی‌های آمریکا در لانه جاسوسی به نام سفارت آمریکاست که به همت دانشجویان مسلمان پیرو خط امام ابهت کاذب آمریکا در هم شکست و چهل سال است که علیرغم تصورات علط لیبرال‌ها و محافظه کاران غربزده، آمریکا نتوانسته هیچ غلطی بکند.

حبیبی افزود: اکنون در چهلمین سالگرد نظام جمهوری اسلامی ایران حضور گسترده میلیونی در راهپیمایی اربعین و راهپیمایی ۱۳ آبان و قدرت دفاعی ایران آمریکا را به هراس انداخته است. تمام تهدیدهای روسای جمهور سابق و رئیس جمهور فعلی آمریکا به بن بست رسیده و هزینه های چندهزار میلیارد دلاری آمریکا در منطقه غرب آسیا، به ورشکستگی آمریکا منجر شده است.

وی خاطرنشان کرد: سیاست های غلط آمریکا در جهان حتی برخی از متحدان آمریکا را بر رئیس‌جمهور آمریکا شورانده و در درون آمریکا علیه ترامپ و اقدامات استکباری او مخالفت های جدی شده است. اخیراً ترامپ در نمایش تحریم ها به عنصر مسخره ای در جهان تبدیل شده است زیرا می‌خواست فروش نفت ایران صفر شود و خریداران نفت را تهدید می‌کرد اما در عین حال ۸ کشور را از تحریم خرید نفت ایران معاف کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اینها همه حاصل انقلاب اسلامی ایران و مقاومت شجاعانه ملت دلاور ایران به رهبری امام خمینی(ره) و امام خامنه ای است. ملت ایران مسیر عزت، اقتدار و مقاومت شجاعانه را با استواری ادامه داده و می‌دهد تا انشاالله پیروزی نهایی مستضعفان بر مستکبران را جشن بگیریم.

حبیبی تاکید کرد: اروپایی‌ها باید بدانند و می‌دانند که با طناب پوسیده ترامپ که رئیس‌جمهور کشور ورشکسته و بحران زده آمریکاست، راه بجایی نمی برند و بهتر است سیاست مستقل از آمریکا را که به نفع ملت ها و کشور آنهاست اعمال کنند.

وی ادامه داد: برخی دولت های منطقه هم که تصور دارند با سازش با آمریکا و نادیده گرفتن جنایات دولت‌های خودفروخته به آمریکا یا سازش با رژیم صهیونیستی می‌توانند چند صباحی بیشتر بر اریکه قدرت بمانند، به عاقبت سازشکاران و خائنان به ملت ها ملت نگاه کنند و بدانند نوکری آمریکا برای آنها سودی نخواهد داشت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی جنایات بی سابقه سعودی ها در یمن را بشدت محکوم کرد و این را از بدبختی‌های آمریکا و روسای جمهور آنها دانست و گفت: این همه جنایت علیه ملت یمن را می‌بینند و در مقابل کودک کشی سعودی ها و کشتار مسلمانان عرب یمن سکوت می کنند.

حبیبی در مورد طرح مسخره دانمارک و دروغ بزرگ آنها علیه ایران گفت: دوران این بازی های بی حاصل گذشته و معلوم شده که دانمارک به تروریست ها پناه داده است.

وی از ملت بزرگ ایران بویژه نوجوانان که در روز ۱۳ آبان مقتدرانه در راهپیمایی ضد استکبار آمریکا شرکت کردند، تشکر کرد و گفت: همین نسل هوشیار و بیدار، استکبار جهانی را به خاک مذلت خواهد نشاند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین خاطرنشان کرد: علیرغم سیاست های شیطانی آمریکا و مزدور در منطقه، خوبان عالم و بسیاری از نخبگان در گوشه ای دیگر از دنیا برای بزرگداشت اربعین حسینی جمع شدند و در برابر تمامی استکبار آرایش سیاسی گرفتند.

حبیبی با اشاره به پنجمین سال درگذشت یار امام و رهبری مرحوم حاج حبیب‌الله عسگراولادی گفت: مرحوم عسگراولادی مجاهدی صادق و به تعبیر حضرت امام(ره) شخصی صالح و کارآمد بود.

وی افزود: عسگراولادی با بیش از نیم قرن فعالیت برای انقلاب اسلامی همچون چراغی، راه را برای نخبگان سیاسی روشن می کرد. او در اواخر عمر خود با بازکردن باب گفتگو با برخی فتنه گران سعی کرد آنها را از خمیه فتنه خارج و به خیمه انقلاب وارد کند اما آنها با بی مهری این باب را بستند و همچنان در خیمه فتنه باقی ماندند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: راه بازگشت اصحاب فتنه این است که تبری خود را از توطئه آمریکا اعلام کنند و به دامان ملت باز گردند. این عده تا زمانی که در طرح توطئه آمریکا بسر می برند هیچ راهی برای بخشش یا نجات از چاهی که خود را در آن انداخته اند متصور نیست.